Bilde av stellebord?

Obs! Ser det nevnes lamper til mindre belysning til bad - det er strenge regler i forhold til bruk av lys på bad og jeg ville aldri satt en hvilken som helst lampe på ett bad!

http://www.ea.no/sikkerhetskrav-i-våtrom_180.html

#reddforatdereogbabyskalfåstøtpgafukt

Har dere spotter så sjekk ut om det kan monteres på en dimmer! Den er flittig brukt hos oss og anbefales!
Er fullt klar over dette og har dessverre ikke spotter eller mulighet for dimmer på badet. Dette er og en lampe som ikke står plugget i når den ikke er i bruk;)

Er fullt klar over dette og har dessverre ikke spotter eller mulighet for dimmer på badet. Dette er og en lampe som ikke står plugget i når den ikke er i bruk;)

Det er når den er i bruk at det kan være farlig - brukes jo på eget ansvar... Men vil bare nevne dette da det kan være at noen ikke vet om det.

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt sjansen. Om typen lys kan kombineres med bryter med dimmer på utsiden av baderomsdøren så koster det ikke all verden å bytte den ut

Når det gjelder lys så er både spotter og lys over speil på badet vårt koblet på dimmer slik at også det over speilet dimmes. Hver av de to igjen har egen av og på bryter også slik at man kun kan bruke ett av de f eks på natt.

Det er når den er i bruk at det kan være farlig - brukes jo på eget ansvar... Men vil bare nevne dette da det kan være at noen ikke vet om det.

Jeg hadde i hvert fall ikke tatt sjansen. Om typen lys kan kombineres med bryter med dimmer på utsiden av baderomsdøren så koster det ikke all verden å bytte den ut

Når det gjelder lys så er både spotter og lys over speil på badet vårt koblet på dimmer slik at også det over speilet dimmes. Hver av de to igjen har egen av og på bryter også slik at man kun kan bruke ett av de f eks på natt.
Går dessverre ikke her skjønner du. Har sjekket dette:)

Kommoden er malm fra IKEA, og toppen har mannen min laget :-)
Herlighet, så flink han er! Ble kjempefint!! Men har han laget den øverste hyllen også da? Eller har du bare latt være å montere den øverste skudden og laget en plate i bunn der? Hva slags materialer har han brukt?

Back
Topp