Bilde av stellebord?

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Åssen ser stellebordet deres ut inni og utenpå? :D Er så gøy å se hvordan andre har ordna og pynta. Trenger litt inspirasjon, for vi har bare en Malm kommode med en stellematte oppå. Og ingenting rundt. Ser litt firkanta og kjipt ut.

Vi har kjøpt Primi Sogni stellekommode på Babycare :) Foreløpig står den på soverommet, men skal inn på badet snart ;) Har begynt å fylle den opp ;)

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Har ikke tenkt på stellebord enda :-) Men skal bare ha en stellematte på benken på badet :-)

Vi har kjøpt Primi Sogni stellekommode på Babycare :) Foreløpig står den på soverommet, men skal inn på badet snart ;) Har begynt å fylle den opp ;)

Vis vedlegget 186463 Vis vedlegget 186464 Vis vedlegget 186465 Vis vedlegget 186466 Vis vedlegget 186467
Masse fint på plass! Så herlig! :happy:
Jeg tenkte at du har virkelig alt klart, men så kom jeg på at du mangler klorhexidin til å rense navlen med, det kom jeg på tidligere i dag at jeg må skaffe selv, nemlig, så lå litt langt framme i pannen akkurat nå... :p

Masse fint på plass! Så herlig! :happy:
Jeg tenkte at du har virkelig alt klart, men så kom jeg på at du mangler klorhexidin til å rense navlen med, det kom jeg på tidligere i dag at jeg må skaffe selv, nemlig, så lå litt langt framme i pannen akkurat nå... :p

Har nok ikke alt klart, men kjøpte pyrisept i dag, så det funker vel til navlen det også? :) Men satte den i det vanlige baderomsskapet :)

ImageUploadedByBV Forum1468250123.569280.jpg
Litt rotete enda... Dette er soverommet siden vi bare har stellebord man kan slå ut fra veggen inne på badet.

Neida! Har sånn vegghengt på badet, slik som man åpner og "slår ut" fra veggen! På barnerommet har vi vanlig kommode med ekstra stellematte..

Åja :-) Lurte nemlig på om jeg skulle ha en ekstra på rommet for å slippe å gå på badet på natten i full belysning.. Men får se :-)

Åja :-) Lurte nemlig på om jeg skulle ha en ekstra på rommet for å slippe å gå på badet på natten i full belysning.. Men får se :-)
Jeg har kjøpt nattlampe til å ha på badet om natten/kvelden for å slippe full belysning. Har og en Philips lampe på soverommet som kan stilles inn på svak styrke så en egentlig aldri helt vekker den lille ved amming eller skift på badet:)

Jeg har kjøpt nattlampe til å ha på badet om natten/kvelden for å slippe full belysning. Har og en Philips lampe på soverommet som kan stilles inn på svak styrke så en egentlig aldri helt vekker den lille ved amming eller skift på badet:)

Det var smart, men har ikke strømuttak i nærheten av stelleplassen på badet :-( Kanskje jeg kan kjøpe en som går på batteri :-) Hehe :-)

Det har jeg ikke tenkt på!! Lurt! Flaks at jeg har stellematte på barnerommet da ;)

Obs! Ser det nevnes lamper til mindre belysning til bad - det er strenge regler i forhold til bruk av lys på bad og jeg ville aldri satt en hvilken som helst lampe på ett bad!

http://www.ea.no/sikkerhetskrav-i-våtrom_180.html

#reddforatdereogbabyskalfåstøtpgafukt

Har dere spotter så sjekk ut om det kan monteres på en dimmer! Den er flittig brukt hos oss og anbefales!

Back
Topp