Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det var fint dandert! Hvor har du kjøpt håndklene hen?Vi har kjøpt Primi Sogni stellekommode på BabycareForeløpig står den på soverommet, men skal inn på badet snart
Har begynt å fylle den opp
Vis vedlegget 186463 Vis vedlegget 186464 Vis vedlegget 186465 Vis vedlegget 186466 Vis vedlegget 186467
De blå håndkledene er fra Kid. Finnes i både håndkle og vaskeklutÅh, det var fint dandert! Hvor har du kjøpt håndklene hen?![]()
Masse fint på plass! Så herlig!Vi har kjøpt Primi Sogni stellekommode på BabycareForeløpig står den på soverommet, men skal inn på badet snart
Har begynt å fylle den opp
Vis vedlegget 186463 Vis vedlegget 186464 Vis vedlegget 186465 Vis vedlegget 186466 Vis vedlegget 186467

Masse fint på plass! Så herlig!
Jeg tenkte at du har virkelig alt klart, men så kom jeg på at du mangler klorhexidin til å rense navlen med, det kom jeg på tidligere i dag at jeg må skaffe selv, nemlig, så lå litt langt framme i pannen akkurat nå...![]()
Pyrisept er også bra!Har nok ikke alt klart, men kjøpte pyrisept i dag, så det funker vel til navlen det også?Men satte den i det vanlige baderomsskapet
![]()

Haha, ja du kan så si, er bare ikke helt mentalt klar. Og disse knipeøvelsene har jeg øvd alt for lite påPyrisept er også bra!Men da har du jo virkelig alt klart, da!
![]()
Hvor har du kjøpt denne stellekommoden Lolipop?
Vis vedlegget 186734
Litt rotete enda... Dette er soverommet siden vi bare har stellebord man kan slå ut fra veggen inne på badet.
Neida! Har sånn vegghengt på badet, slik som man åpner og "slår ut" fra veggen! På barnerommet har vi vanlig kommode med ekstra stellematte..Har du to stellebord?![]()
Neida! Har sånn vegghengt på badet, slik som man åpner og "slår ut" fra veggen! På barnerommet har vi vanlig kommode med ekstra stellematte..
Jeg har kjøpt nattlampe til å ha på badet om natten/kvelden for å slippe full belysning. Har og en Philips lampe på soverommet som kan stilles inn på svak styrke så en egentlig aldri helt vekker den lille ved amming eller skift på badetÅjaLurte nemlig på om jeg skulle ha en ekstra på rommet for å slippe å gå på badet på natten i full belysning.. Men får se
![]()
Jeg har kjøpt nattlampe til å ha på badet om natten/kvelden for å slippe full belysning. Har og en Philips lampe på soverommet som kan stilles inn på svak styrke så en egentlig aldri helt vekker den lille ved amming eller skift på badet![]()
De finnes de ogDet var smart, men har ikke strømuttak i nærheten av stelleplassen på badet :-( Kanskje jeg kan kjøpe en som går på batteriHehe
![]()
Det har jeg ikke tenkt på!! Lurt! Flaks at jeg har stellematte på barnerommet daJeg har kjøpt nattlampe til å ha på badet om natten/kvelden for å slippe full belysning. Har og en Philips lampe på soverommet som kan stilles inn på svak styrke så en egentlig aldri helt vekker den lille ved amming eller skift på badet![]()