Bilde av mini

17mai mamma

Glad i forumet

hehe, artig UL foto! [:D] Så flott 17mai mamma! Artig å se hvor små de er inni der [:D]

Herlig liten sak det der ja [:D]

Her er jeg 10 uker på vei akkurat :) Lille nurket er hele 2,89cm lang.... he he. Gleder meg til å kjenne livstegn fra h*n[:D]

Takk takk

ORIGINAL: *Sperminator*

Herlig liten sak det der ja [:D]

*gledermegtilulnesteuke* [;)]

så søt liten mini du har inni deg[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

så søt liten mini du har inni deg[:D]

Hvis jeg ser den slik jeg tror jeg ser den tror jeg det er gutt [8D]
er sikkert bare innbildning men, gøy alikavell[:D]

ORIGINAL: Someeone

Hvis jeg ser den slik jeg tror jeg ser den tror jeg det er gutt [8D]
er sikkert bare innbildning men, gøy alikavell[:D]

He he ja ikke sant. Det er bare "halen" til den lille som ikke er helt borte. he he. Vi ønsker oss jente da siden vi har en gutt fra før, men det er vel store sjangser for at det er en gutt siden vi ønsker oss jente[:)], men uannsett så gleder vi oss veldig, samme hvilke kjønn det er[:D] 

Søte lille nurket  Det er helt fantastisk godt å få se at det faktisk er liv der inne så tidlig, for som regel er det jo lenge enda til man kan kjenne noe. Forrige gang kjente jeg ingenting før i uke 20.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Søte lille nurket  Det er helt fantastisk godt å få se at det faktisk er liv der inne så tidlig, for som regel er det jo lenge enda til man kan kjenne noe. Forrige gang kjente jeg ingenting før i uke 20.

Takk takk  Ja det er helt fantastisk følelse å se h*n. Jeg innbilder meg at jeg kjenner noe innimellom, men det er jo bare luftbobler tenker jeg[;)] Men den dagen man faktisk kjenner sparkene klart og tydelig er det bare helt utrolig

Back
Topp