Bilde av hentesettet

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Fikk det i posten i dag. Ei dame som tar imot bestillinger. Har valgt farge og mønster selv. Fyy søren så fornøyd jeg er... Kunne ikke fått ett finere sett til kommende prinsesse :)ImageUploadedByBV Forum1402745624.103133.jpg
 
Kjempefint! :) heldig frøken! helt merkelig å tenke på at vi alle snart skal ha med våre små hjem i slike søte sett! :)
 
Nydelig! Hvor mye betalte du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nydelig! Hvor mye betalte du?


Sent from my iPhone using BV Forum

650 ink frakt... Billig syns jeg... Er strikket med dahle og det er jo noe av det beste garnet :) itilegg så strikket hun lue itillegg til kysa :)
 
650 ink frakt... Billig syns jeg... Er strikket med dahle og det er jo noe av det beste garnet :) itilegg så strikket hun lue itillegg til kysa :)
Absolutt ikke ille det! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så søtt :) Kjekt å ha hentesettet klart. Jeg er heldig å ha en skrikkeglad mamma. Hun er godt i gang med strikking. Blir både hentesett og en kjole.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk :):) også tok hun ikke betaling før jeg hadde mottatt settet og var fornøyd... Herlighet! Overførte 700 til henne, er jaggu ikke mye i arbeidspenger hun og sikkert andre også tar... Lurer på om jeg skal hørre om hun vil strikke Marius genser til meg og hvor mye hun skal ha :p
 
Nydelig hentesett :)
Hvilken størrelse fikk du det strikket i?

Jeg tenkte egentlig 50 mn så sa hun at det va mer vanlig me 56. Dumt at noe så fint og så en legger ned så mye arbeid i bare kan bli brukt ett par uker...så det ble 56 så kan jeg ha det utover vinteren :)

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat dette bestilte vi i fjor, men da gikk vi ikke brukt det for Augusten var så varm. Håper septisbabyen får mer glede av det, er jo så nydelig!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
650 ink frakt... Billig syns jeg... Er strikket med dahle og det er jo noe av det beste garnet :) itilegg så strikket hun lue itillegg til kysa :)
Det var absolutt ikke verst pris:) Veldig fint var det! Gleder meg til å se hentesettet til jenta her.
 
Fikk det i posten i dag. Ei dame som tar imot bestillinger. Har valgt farge og mønster selv. Fyy søren så fornøyd jeg er... Kunne ikke fått ett finere sett til kommende prinsesse :)Vis vedlegget 65156

Dette settet et bare så nydelig! Strikka det sjøl til forrigemann, og er jammen glad eg kan bruke det en gang til!:)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Kjempesøtt :) Her er det strikkeglade i familien, så de syns det er veldig gøy å få noen å strikke til :)
 
Kor bestilte du fra? :) var kjempefint! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sååå fint! Hva heter mønsteret, og hvor kan man finne det? :) er på jakt etter ett fint sett å strikke selv, men er så kresen! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp