Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannfolk
Neida. Har ikke bilde her og nå, mannen har satt den i bilen (noen tror visst vi har det veldig travelt om det skulle starte nå ). Tror den er ca 40 liter, og da er den ikke helt fullpakka. Mangler noe av mannens ting (tror planen hans er å ditche meg på sykehuset og så kjøre hjem igjen altså ).
[emoji23][emoji23][emoji23]
Neida. Har ikke bilde her og nå, mannen har satt den i bilen (noen tror visst vi har det veldig travelt om det skulle starte nå ). Tror den er ca 40 liter, og da er den ikke helt fullpakka. Mangler noe av mannens ting (tror planen hans er å ditche meg på sykehuset og så kjøre hjem igjen altså ).
Den er så fiin!30 liter, Kari Traa. [emoji173]
Kjøpte meg en vanlig Nike bag som rommer 61liter
Jeg har liten trillekoffert utenom pga stomiutstyet tar så stor plass...
Denne, men ville egentlig ha blå [emoji14] Lot meg overtale til sort av 18 åringen
Vis vedlegget 258695
Den blå hadde våre finere
Vis vedlegget 258696
Jajja I’l live
Jeg syntes den sorte var fin jeg... hmmm.. den var billig. Kanskje jeg skal bestille en slikKjøpte meg en vanlig Nike bag som rommer 61liter
Jeg har liten trillekoffert utenom pga stomiutstyet tar så stor plass...
Denne, men ville egentlig ha blå [emoji14] Lot meg overtale til sort av 18 åringen
Vis vedlegget 258695
Den blå hadde våre finere
Vis vedlegget 258696
Jajja I’l live
Jada fin den også, men jeg er så glad i den blåfargenJeg syntes den sorte var fin jeg... hmmm.. den var billig. Kanskje jeg skal bestille en slik
Da har jeg bestilt meg fødebag
Jeg er veldig kresen på sånt, har ikke kjøpt stelleveske for jeg synes ikke det er noen fine... (men har kjøpt en Tinkabag som kan henge på vogna da) men nå har jeg skjemt meg selv bort litt og kjøpt denne Fjällräven-bagen i fargen lake blue
Vis vedlegget 258986
https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-duffel-no-4/
30 liter, passe størrelse for meg (den finnes i større også)
Ikke sant Jeg er veldig glad i blåDen var råfin! Nydelig farge!
Samme her! Mye jeg tok med ble bare i bagen...Har en liten koffert (kabinkoffert), og en litt stor Nike-bag.. tar vel en av de tenker jeg Erfaringen fra forrige fødsel var at jeg tok med meg alt for mye, så skal prøve å begrense meg litt denne gangen