Bilde av det lille nurket

krb

Blir kjent med forumet
Åååååå, jeg gleder meg slik til ultralyd[:)][:)] Har time neste tirsdag og gleder meg som en liten unge. Har jo vært på UL før, men nå skal vi få med bilde hjem. Gleder meg til å vise det fram. Føler nesten at jeg har lyst til å henge opp en kopi på butikken[;)] he he.
Skal i allefall ha bildet under puta, sånn at jeg kan titte på det hver kveld[:)]
Er det bilde fra din UL du har lagt ut Fiorelina?

Vi har hengt opp UL bilder på veggen vi... he he. Vet du hva du får?

Bilde fra UL på avataren min, ja..

Er h*n ikke fin?

var på UL i dag, jeg. var koselig nok det, når jeg bare kom over den værste sykehusskrekken.. kom seg da jeg fikk legge meg nedpå og hadde en veldig hyggelig jordmor med mye humor[:D]

Så flott for deg at det gikk bra på sykehuset. Håper du overvinner denne frykten til slutt!
Tror nesten jeg også må forsøke å få legge ut bilde når den tid kommer. Åååå som jeg gleder meg[:)]

Jeg har bestemt at vi skal henge opp bilde på kjøleskapet av den lille, litt stormannsgalskap må man vel tåle!
Vi vet ikke hva det blir og tror ikke at vi vil vite det heller, men jeg tror det blir ei lita tulle. Det har jeg hatt en følelse av siden jeg fant ut at jeg ble gravid.

var artig ja.. småen gjemte ansiktet i hendene hele tia, så Jordmora måtte dytte litt for å få h*n til å flytte hendene så hun kunne sjekke at overleppa var grodd fint sammen[8D]

Den første tidn etter UL måtte jeg ha med meg bilde overalt, følte at da var babyen sammen med meg[:D]Ganske teit siden den ligger inni maven min og er sammen med meg støtt. Men jeg følte en så stor nærhet ved å se på bilde[:)]

Back
Topp