Bilde av deres vogn?

ImageUploadedByBV Forum1440172258.022224.jpg
Vi fikk denne i hus i går!
Stokke Trailz. Svart med grå melange inni bagen. Har ikke kjøpt sportsdelen enda, for vi fikk nemlig vogn fra svigers og da ble det litt mye å kjøpe alt på en gang.

Var for å se på vogn og høre om pris i dag, og der hadde de utstilt vogna i lounge black, den var utrolig fin, så nå er jeg skikkelig i tvil om hvilken farge vi skal velge... :P

Hehe, var det vi også gjorde:) dama i butikken sa selv at den var mye penere enn hun hadde trodd utfra bildene. De hadde akkurat fått de når vi var der, og pakka ut og monterte for at vi skulle få se:) så vi ble de første her som kjøpte den, og jeg sa hun ikke måtte pakke opp flere slik at ikke flere ser hvor fin den var:P

Det jeg tenkte lutt på med lounge grey var at den er ganske lik den gråfarga de hadde i den forige kolleksjonen sin, selvom nyansen er litt annerledes og andre detaljer. Den lounge black er liksom helt helt ny;)

Jeg synes også lounge green var utrolig pen, men tør ikke kjøpe noe med farge da jeg tror jeg blir fort lei:P

Vis vedlegget 131894
Vi fikk denne i hus i går!
Stokke Trailz. Svart med grå melange inni bagen. Har ikke kjøpt sportsdelen enda, for vi fikk nemlig vogn fra svigers og da ble det litt mye å kjøpe alt på en gang.

Kan jeg spørre om målene på bagen?

ImageUploadedByBV Forum1440347836.978135.jpg

Skal bestille Bergsteigervogn fra Tyskland :)

Back
Topp