Bilde av babynest :) Jente ;)

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg klare ikkje å bestemme meg for kombinasjonen eg skal ha på babynesta til jentene! Er så uendeleg mykje å velga mellom! Også er eg usikker på om eg skal ha to like eller ulike.

Vil du visa meg bilde av ditt/jentungen din sitt?

34_1041938003.jpg

Og dette

10643428_894775263883657_271918969_n.jpg

:)

• Liker
Reactions: EJ
Skal du ha tvillinger? Jeg har en venninne med tvillinger så lagde dobbelt babynest. Hu prøvde et til hver først men de roet seg myyye mer når de lå i samme :D

Skal du ha tvillinger? Jeg har en venninne med tvillinger så lagde dobbelt babynest. Hu prøvde et til hver først men de roet seg myyye mer når de lå i samme :D

Ja, skal ha tvillingar :) Eg ønsker å gi dei kvar si seng kjapt - pga detta der. Høyrer det er så mange som sliter i etterkant med tvillingar som blir veldig avhengig av kvarandre og når det ikkje er plass i ei seng er det eit nytt helvette :P

[/QUOTE] Ja, skal ha tvillingar :) Eg ønsker å gi dei kvar si seng kjapt - pga detta der. Høyrer det er så mange som sliter i etterkant med tvillingar som blir veldig avhengig av kvarandre og når det ikkje er plass i ei seng er det eit nytt helvette :P[/QUOTE]

Er jo litt feil å si at tvillinger blir avhengig av hverandre... De har jo vært i samme mage i 9mnd og hvis de har behov for å være nær for å finne roen og føle seg trygge så synes jeg det høres kaldt ut å skulle skille de for å unngå evt trøbbel senere. Jeg heier veldig på å skape trygg, varme relasjoner helt fra begynnelsen- da blir ungene robuste og selvstendige når de er klare for det.

Må bare kommentere på dette for jeg synes det er så mange som skal frata nyfødte og spedbarn det de ber om for å slippe at de skal bli avhengige av f.eks bæring, nærhet osv. Vi er laget for å respondere på barnas behov og jeg mener det er vårt ansvar å lytte til behovene. Det skaper trygge gode tilknytninger og sunne barn.

[QUOTE="Hurricania, post: 18684141, member: Er jo litt feil å si at tvillinger blir avhengig av hverandre... De har jo vært i samme mage i 9mnd og hvis de har behov for å være nær for å finne roen og føle seg trygge så synes jeg det høres kaldt ut å skulle skille de for å unngå evt trøbbel senere. Jeg heier veldig på å skape trygg, varme relasjoner helt fra begynnelsen- da blir ungene robuste og selvstendige når de er klare for det.

Må bare kommentere på dette for jeg synes det er så mange som skal frata nyfødte og spedbarn det de ber om for å slippe at de skal bli avhengige av f.eks bæring, nærhet osv. Vi er laget for å respondere på barnas behov og jeg mener det er vårt ansvar å lytte til behovene. Det skaper trygge gode tilknytninger og sunne barn.[/QUOTE]

Eg vil aldri ta frå dei den nærheten dei trenger! Men om ein kan unngå å skape meir problem/utfordringar i framtida (som mange av dei eg kjenner med tvillingar seier) så vil eg prøve å sjå. Går det ikkje, nei da går det ikkje. Det vil uansett vera situasjonar der det er greitt å ha to nest, så da kjøper eg det først.
Om dei får kvar si seng frå tidleg av, kan dei fortsatt få varme og trygge relasjoner. Å sei at dei ikkje vil få det pga to senger er å dra den litt langt.

(Og eg har ein sønn til som aldri har delt seng med nokon og klarar seg veldig fint ;) )

ImageUploadedByBV Forum1425081567.299986.jpg

Snuppa har blitt stor så babyneste vi kjøpte har begynt å bli litt liten. Bestemte meg for å sy et breiere :) ikke sydd på 9 år så blei egentlig fornøyd nok :D

Jeg har bestilt dette til min gullgutt ImageUploadedByBV Forum1425088014.585269.jpg
Syns det er fint at ikke alt er blått :)

Back
Topp