Bilda av Lauvset!! :) Ta en titt

WOW! Jeg er imponert! Var utrolig fint![:D][:D]

Blæh!!!
Nå ble jeg grønn av misunnelse hvertfall[:'(]

Så utrolig flinke dere har hvert!!! NYYYYDELIG HJEM TIL EN NYYYYDELIG FAMILIE

ORIGINAL: Bistra

i helvete så fint[:-]
har dokker vinni i lotto el????

nydeli va d hos dere!!

Denne må jeg jo bare signere [:D]
Kjempeflott hos dere! Vil og ha huuuuuuus [8D]

ORIGINAL: Lillemoor

Wow !
Det var jo bare helt lækkert ! [:D][:D]

Passe misunnelig ja [;)]

kan du komme hit å hjelpe meg når vi skal bygge på eller??
det var jo såååå fint!!!! [:D]

fy fan så L E K K E R T ! ! ! !

Utrolig fint var det[:D][:D] Utrolig god smak du[:)]

(litt misunnelig, jeg vil også ha)

ÅÅÅÅ.....bli så glad når dokker syns det vart fint!!!!!!!!
Maaaaange tima e lagt ned her. Stakkar Noah e nesten født inn i detta prosjektet...[:o]
MYE igjen, spes utvendig...men det starte vi på til våren...

Så flinke dere har vært![:)] Masse jobb, slit og timer lagt i det der. Det ble kjempe fint![:D]

hvis jeg kjøpet er hus som er oppussing greier så kan jeg bestille deg til og være med å pusse opp?????

[:D]

det var drit lekkert[:)]

ORIGINAL: sandnes86

hvis jeg kjøpet er hus som er oppussing greier så kan jeg bestille deg til og være med å pusse opp?????

[:D]

det var drit lekkert[:)]

Haha....vet ikke akkurat om æ e kompetent til det [;)] men syns det e kjempeartig!!!!
Kan iallefall gi nån tips om du vil..hehe   Å hjelpe til med å finne ting på salg.. [8D]

ORIGINAL: Lillemoor

Wow !
Det var jo bare helt lækkert ! [:D][:D]

Passe misunnelig ja [;)]

SIGN!
Jeg vil å ha....

ORIGINAL: L.a

se der ja!!!!!
*eeeeeeeelske* skipsgulvet!
nei søren dere har gjort en god god GOD jobb!!!!!!!!!!!! kjempefint!
vil se ute også!!!

Vi å digge skipsgulv. Har en anna type som e litt lysere oppe....
La heltre skipsgulv med gummilister og niter i Trondheim, men fant ut at det blei fort hakk og striper med unga
i hus, derfor valgte vi en kvalitets laminat denna gangen  [;)] Va ikke så kult å se et gulv til 1000,- kvm bli ødelagt dag for dag.. [:'(]

ORIGINAL: heart86

oi dæven[:-]
dere har det sinnsykt fint!!
snakk om gjennomført STIL[:)]
flinke dere er!!

likte kjøkkenet kjempegodt, og det ble jo kjempefint med den lyskrona da[:D]

får vi komme på treff en gang?

KJEMPEFLOTT altså, blei helt forelska i huset ditt innvendig!!!
kos dere!!

Tusen tusen takk!!! [:)] tomt på veggan enda...men må bo oss litt til før vi bestemme oss for ka som skal opp å ikke...
Klart dokker får komme på treff!!!! [:D][:D][:D] vært kjempekoselig!!!! Bli det langt å kjøre eller???

Fornøyd med lysekrona ja [;)] dimming og greier gjør den kjempekoselig spes på kveldan.. 

Dette var flotte bilder altså!!!
Jeg bøyer meg i støvet for at dere har klart å til så mye samtidig som dere har en liten en [:D][:D][:D]

Må si jeg gleder meg til vi skal ha landstreff hjemme hos deg [8D]

ORIGINAL: immortelle

dæven det så jo dritlækkert ut Liza!!!! nu gleeeeeeeeeeeeeeeeeede æ mæ bare enda meir t å komme å besøke dæ[:D]må jo inspisere resten. Du har my kind of taste åsså[;)] selv om æ ikkje akurat kan si æ har fått gjennomført så mye enda..vi har samma spisestua da[:)]

Dokker har jaggu mæ vært superflink!!!!!!!!!!!!!! å på så kort tid å!!!

vil se meir!!!

Tusen takk!!!! Man har jo alle forskjellig smak...men så kult når andre også like det man sjøl like.. [:D]
Vidar e egentlig litt mer moderne og minimalistisk av sæ...men ettersom han ikke vil være med på shopping, verken på nett eller "live"..
så fikk han heller ikke bestemme så mye interiør-messig HAHAHAHA[:-]
Det meste av møblan hadde vi jo fra før, kun kjøpt ny tv-benk og kistebord. Gammelsenga og skapet e etter tipp-oldeforeldran mine. Dem arva
æ når mamma gikk bort i fjor...så har bare beis lakkert dem så dem passe med resten av møblan vårres [;)]

Bildan vart egentlig litt vel mørk...så det ikke før æ hadde lagt dem ut, å da gidda æ ikke ta nye. Får heller ta et par når æ hive mæ rundt i 2.etg. [:D]

Så du vil se mer??? Ja....æ sir da....om 1 MND FRA I DAG, SKAL Æ VÆRE FERDIG MED ALT I 2.etg!!!!!!!!!!
Hjelp mæ å push på..alle sammen, så æ får ut fingern og e litt effektiv frem til da. Så skal æ legge ut bilda av resten av huset. HIHI

Syns forresten du seriøst skal komme hit å besøke mæ!!!

Åhh....Dockus sjokoladepudding går det mye bedre med. Med en hestekur med Finadyne (smertestillanes og hevelsesdempanes), så e han på bedringens vei. Sprang faktsisk litt (tippe adrenalinet dreiv han...) når æ slapp ut dem i mårrest. Lykkelig for å få komme ut av "sykesenga" igjen.
Spøke sterkt førr nåkka konkurransa i løpet av vintern (f...... i h....!!!!!!!!!), men da får vi ta igjen det til sommern og høsten igjen heller.

"elgen Dockus" takke så mye for omtanken [;)]

ORIGINAL: Bistra

i helvete så fint[:-]
har dokker vinni i lotto el????

nydeli va d hos dere!!

SIGNERER.............utrolig fint altså....

Back
Topp