Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bruker jeg også å gjøreJeg bruker det ikke. Legger bare belte "under"magen på en måte![]()
Jeg får ikke til å bruke det riktig i såfall :/ Strammer det og sitter rett i setet, men det ligger ikke over hofta uansett hva jeg gjør! Har gammel bil, får ikke stilt noe mer på det heller. Kjedelig! Greit med gravidbelte daDet er helt klart at det er positivt å bruke et gravidbelte i bil, både pga komfort, men også pga. at man blir tvunget til å legge beltet der det skal være. Det som irriterer meg litt da, er at det ikke blir fokusert mer på korrekt bruk av bilbelte uansett! Sklir beltet opp på magen i en bråstopp så sitte man enten feil i setet eller ikke har strammet beltet skikkelig. Vi ser så altfor mange unødvendige skader og dødsfall fordi folk ikke er klar over dette. Og da provoserer det litt at dette blir solgt som et must-produkt for gravide når det heller burde vært fokusert på generell bruk av bilbelte. At det blir brukt for å øke komforten er noe helt annet![]()
venter lillebror i midten av oktober
![]()