Bilbelte for gravide

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Noen som har gått til anskaffelse av dette? Eventuelt skal gjøre det? Lurer på om det egentlig er nødvendig. Noen erfaringer? :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har nå ikke hatt behov for det før, så jeg kommer ikke til å handle det.

Har ett fra før, men borrelåsen er litt dårlig (den som skal holde selen under magen), så vet ikke om det er noen vits i å bruke det. Er vel egentlig ikke nødvendig, bare vi legger selen under magen :-) Jeg har ikke funnet det fram enda i alle fall, har jo ikke behov for det før livmora kommer opp fra bekkenet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fra forrige svangerskap og det skal brukes denne gangen også. Begynner med det i uke 12-13. Synes det er mye mer behagelig ;)

Jeg har fra før, og kommer til å bruke det. Ikke dokumentert effekt, men skader ikke ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har tenkt å kjøpe om UL om to uker går bra. Vi hadde ikke bil sist gang så da trengte vi jammen ikke det.

De annbefaler dette fra 8 uker av. Jeg synes det er mye mer behagelig å kjøre bil med denne selen enn uten når magen begynner å bli stor :) for min del skal eg begynne med dette om 1-2uker ;)

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe det etterhvert :)

Trur ikkje da blir kjøpt her. Hadde ikkje mage sist, så får sjå da an, om da blir ubehagelig øve magen uten ;)

Kommer ikke til å kjøpe. Bilbeltet skal jo uansett ikke ligge over magen, det skal ligge over hoftene ;)

Jeg har et belte liggende etter sist gang.
Fikk beskjed av legen min å bruke det sist gang. Han jobber som fødselslege på kk og han hadde fått inn flere babyer med skader pga feil beltebruk.
Er iallefall veldig viktig å huske på at beltet skal ligge stramt over hoftene.

Jeg har fra sist gang og bruker det nå og. Det flytter trykket i en eventuell kollisjon så syns det føles tryggere :)

Fått låne et av ei venninde så da slepp ej å bruke penge på d :)

Jeg har ikke hat bruk for det.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp