Øyenstikker
Blir kjent med forumet
Nån som har tenkt å bruke det? Æ har mitt fra forrige svangerskap, så æ får vel begynne å finne det frem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt mitt siden uke 10, det er det som er anbefalt. Jeg driver å kjører opp nå, og han som jobbet på glattkjøringsbanen anbefalte å bruke det fordi beltet strammer da over lårene (når det brukes riktig) og ikke over magen. Og i en lett kollisjon, noe som er vanligst, vil bilbeltet kunne ta livet av babyen hvis man har det over magen da man får et stramt rykk rett inn mot babyen. Med besafe flyttes trykket ned til lårene, og det skal holde så jeg synes det er en billig forsikring!Marian87 skrev:
jeg har fra sist jeg også, så får vel ta det fram snart :) vet ikke om det virker eller ei, men da vet jeg hvertfall at jeg har gjort det jeg kan visst det skulle være noe :)gullgutt09 skrev:
**tvilling85** skrev:
jeg har fra sist jeg også, så får vel ta det fram snart :) vet ikke om det virker eller ei, men da vet jeg hvertfall at jeg har gjort det jeg kan visst det skulle være noe :)gullgutt09 skrev:
samme her... kan ikke gjøre ting værre. og som hu ene skrev så er de fleste kolisjoner lette og da holdes beltet lengere nede og strammer jo til under magen enn at beltet ligger litt oppå magen åsså strammer til.
har man en frontkollisjon i hundre går det rimelig dritt med både det ene og det andre uansett så da hjelper jo ikke noe.