Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Suppadura
ORIGINAL: Gitte87
når e d lurt å begynne me d???
Det er akkurat det samme.
Beltet har ingen funksjon utover det psykiske, så når du føler at du trenger det, da kan du bruke det!
Beltet har ingen funksjon utover det psykiske, så når du føler at du trenger det, da kan du bruke det!
men d beskytter jo magen hvis du kræsjer...
skal fortelle d til søstra mi om noen dager eller ei uke, tenkte å spørre om ej kunne låne henna sin da[;)][;)]
Nei, den beskytter ikke magen.
Produsentene vil ha deg til å tro det, men det er en liten strikk soom holder beltet nede, ikke snakk om at en smokk kan takle kreftene i en kræsj.
Les omdet hos b.la Trygg Trafikk..
ORIGINAL: sakri
men d beskytter jo magen hvis du kræsjer...
skal fortelle d til søstra mi om noen dager eller ei uke, tenkte å spørre om ej kunne låne henna sin da[;)][;)]
Gravid – hva bør man tenke på?
Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men har ikke betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. Slike beltestyrere kan kjøpes eller leies i barneutstyrsforretninger.
Fra tryggtrafikk.no
ORIGINAL: Almalexia
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=256391
Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men har ikke betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. Slike beltestyrere kan kjøpes eller leies i barneutstyrsforretninger.
Fra tryggtrafikk.no
e d bevist?
Ettersom alle utenom produsentene sier dette, burde det jo være det.
ORIGINAL: Nallepooh
Jeg har lest forskjellig om dette beltet. Men det som er felles av det jeg har lest, er at det hvertfall ikke er mindre sikkert enn vanlig belte. Ergo man gjør ikke noe galt i å bruke det. I beste fall sikrer det bedre enn vanlig belte.
Jeg hadde selv problemer med å holde bilbeltet skikkelig under magen slik det skal være, uten dette ekstrabeltet. Og der ligger jo det viktigste, at beltet skal ligge helt nede ved hoftene og ikke stramme over magen. Så for meg personlig føles det langt tryggere med det enn uten.
I tillegg som en nevner over her, var det veldig behagelig å ha på i forhold til det vanlige beltet.

Fra tryggtrafikk.no
e d bevist?
Ettersom alle utenom produsentene sier dette, burde det jo være det.
ej veit om mange tilfeller der babyen har blitt redda pga gravidbelte..
ej skal vertfall bruke d[:D][:D]
Godt mulig du har hørt ommange tilfeller der dette beltet har vært til hjelp, men hvem har sagt det har vært til hjelp?
Personen selv, eller fagfolk?
Det er en stoffbit og en strikk!
Jeg synes det er utrolig at produsentene (som selv sier at de ikke er beviselig effektive) i det hele tatt klarer å lure så mange!
Jeg har 2 år i tryggtrafikk bak meg, så jeg vet hva jeg prater om.
OG som jeg begynte med, om DU har behov for det, PSYKISK, så er det ingen som nekter deg!
ORIGINAL: Camilla80
Jeg brukte ikke dette gravide belte, jeg sørget bare for å legge belte godt under magen og ned på hoftene, blir jo det samme.
Jepp.