BIL?

L86

Elsker forumet
Hva slags familiebil har du/dere? positive og negative sider ved bilen!
vi må ha ny bil, og prøver å bestemme oss for hvilken type! (her sitter jeg å drømmer om en range rover sport eller audi Q7, så er vel bare å spille litt lotto[8D])

Vi har en caravelle.
Helt super.
Er bare å trille vogna rett inn.
Slipper å slå den sammen eller noe!
Elsker den bilen [:D]

Ford Mondeo Stasjonsvogn. TDi 2003. kjempe flott bil!!! Ønsker oss en nyere modell etterkvart, men e foreløbi kjempe fornøyd me biln!! ein av dem største stasjonsvognan, kjempe my plass!!![:D]

ORIGINAL: tullingen

opel meriva
god plass t vognå men då e der og fylt bak i bagasjerommet
like at den e litt høge

blir nok ikke noen opel igjen på oss..har det nå, og med alle de problemene vi har med den skjer det ikke for alt i verden at sambo går med på en til..hehe[:D]

jeg har en audi A4 quatro stasjonsvogn, kjempe god bil[:D] men synes det er litt lite bagasjeplass, synst vognen tar for mye plass, så jeg skal ha meg en A6! men holder meg til tyske biler[8D]

vil ha honda cr-v eller mitshubishi outlander jeg..[8|] hihi, har selvfølgelig fått "skjennepreken" av min kjære..har ikke råd til det..[:(]

VW Touran har vi [:)]Stor god plass iden..eller Audi A6 stasjnsvogn er heller ikke feil...[:D]

Vi har en Mercedes stasjonsvogn, kjempe stor og god bil..
Får vel ikke noen stasjonsvogner med større bagasjeplass nesten...

Fikke to store barnevogner baki der (emmaljung edge duo og en simo kombi)

Veldig fornøyd:)

Skal prøve å legge ut bilde...

Bilde kommer jo ikke opp, bare linken...
Får det fader ikke til! Hva gjør jeg galt??

Hnda cr-v. Akkurat kjøpt oss -04 modell. Og er SUUUPER fornøyd!!!

Skal kjøpe oss nye felger og kufanger nå og da blir d bra!! [:D][:D]

ORIGINAL: citlon

VW Touran har vi [:)]Stor god plass iden..eller Audi A6 stasjnsvogn er heller ikke feil...[:D]

Savne! Vi hadde en Touran 09 mod men var med grønne skilt så vi måtte selge den før snuppa kom:(
Savner den skikkelig.
Kjempe god bil..

ORIGINAL: Kimsi

heldiggriiiis..hihi.. sambo er så vrang på dette med bil!
men jeg viiiiil ha!

Skoda Octavia 1.9Tdi..2004mod.. Litt liten plass i bakseta, men ellers perfekt[:D]

ORIGINAL: Sandrine

Vi har en caravelle.
Helt super.
Er bare å trille vogna rett inn.
Slipper å slå den sammen eller noe!
Elsker den bilen [:D]

8 seter og 2.5 disel..
Er bare en nytelse og kjøre..
Elsker bilen..

vi har en mercedes ML 320, stor Suv, ikke så dyr som den høres ut som. Sterk som fy og nesten plass til to store hunder i bur, barnevogn og oss:)
Neida, men vi er kjempefornøyd har hatt den i ca 3 mnd, er en drøm å kjøre! (automat:):):))
http://tbn2.google.com/images?q=tbn:3mb-tccjYI6GfM:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/13/Mercedes_ML_front.jpg
fant bilde på nett.....

Vi har audi a4.. elsker bilen. Men liten plass så anbefaler den ikke!

Vi har Toyota Avensis stasjonsvogn 2006 md. Er så fornøyd med den at vi har prøvekjørt den nye modellen og kommer nok til å kjøpe oss den![:D]

ORIGINAL: L86

ORIGINAL: Kimsi

heldiggriiiis..hihi.. sambo er så vrang på dette med bil!
men jeg viiiiil ha!

Vrang på Honda?? Hva er han laget av, da?? Cr-ven har jo klassens største bagasjerom. Også kan dørken baki kan bli picnicbord [:D]
Vi har så og si bare Hondaer vi! GODE og fine biler!!

Vi har Volvo v50...når man har såpass stor vogn som det vi har,emmaljunga,så rommer den omtrent hele bagesjerommet...men utrolig hva man får plass til for det!
Kjempe god å kjøre[:)]

Kommer fra volvoland jeg da, så vi har Volvo v70 vi.. [;)]

Toyota avensis,veldig fornøyd med den. Kunne kanskje vært litt større bagasjerom. Blir litt trangt for varer osv når vogna er inni bilen. Men ellers er jeg veldig fornøyd med den!

Back
Topp