Bil

tigerpus

Andre møte med forumet
Har dere plass i bilen til en til?
Det blir jo et problem her:wacky: dette blir jo mitt 4 barn, og barnefar har jo 1 barn. Så må vel ha minibuss:nailbiting:
 
Vi har mercedes vito 9 seter.... så 4 mann er det god plass til:cool05
 
Det er bilstolene til de minste som tar mest plass, så sånn sett er vi bedre stilt nå enn sist da vi skulle ha nr 3 og hadde en 1åring og en 2åring fra før... Vi har en sjuseter, og den vil fungere i hverdagen, men de to siste setene settes bare opp ved behov, og da har vi brått ingen bagasjeplass. Så på ferie funker det dårlig... Blir nok minibuss av et slag nå ja:happy:
 
Audi a3.. :) så må vel oppgradere mannens bil tenker jeg... og det som er planen også, beholde min som «konebil» og fornye hans gamle a4 siden jeg har to fra før og han har en stor hund som gjerne skal være med litt også :)
 
Vi har 7 seter men den må byttes ut, skulle egentlig vært byttet ut men nå MÅ vi ha ny. Jeg har tre barn fra før, mannen har to barn fra før og dette blir vår nr 3 sammen så ja det blir ny bil.

Nå er det sjeldent at de store ungene er med noen plass men vi har ikke plass til tre bilstoler og en pute i bilen vi har nå uansett hvordan vi vrir på det, så skal vi jo ha med oss vogn å nå må vi ha søskenvogn :woot:
 
Ja, men ikke til barnevogna, så det blir ny bil på meg :)
 
Vi har to biler, men ingen av de har plass til tre bilstoler bak, så må vel ha ny bil etterhvert:eek: Men går kanskje med babysetet i midten bak hvis mellomste går over til beltestol, hvis hun er stor nok
 
Trenger ny bil men aner ikke hvilken vi skal ha. Vil helst ha en 8-9 seter men syns de er så stor :p
 
Vi har nettopp kjøpt oss ny bil. Men vi har plass i begge bila.
Men den nye er stasjonsvogn, med ekstra plass i baksete :happy:
 
Vi har plass til en til , kjøpte oss ny Skoda octavia rs i fjor , god plass til et sete til og vogn i bagasjerommet.:shy:
 
Vi har ikke plass :p eller, kan ha babyen fremme, men upraktisk når vi alle skal ut å kjøre. Vi blir 5 til sammen!
Jeg drømmer om Ford s-max eller galaxy med 4x4 :)
 
Vi har to biler, men må bytte ut en til 7 seter! Vi ser på Volkswagen touran (har hatt før) og faktisk en Fiat freemount(hørt bra om den)! Beste kanskje hadde vært en familiebuss, haha.. men de er jo ikke akkurat fine :rolleyes:
 
Blir plass til to barn, men må nok utvide med takboks ;)
 
Vi trenger også ny bil i år. Vurderer Ford s-max eller skoda kodiaq 7 seter
 
Vi har en Toyota Corolla Verso fra 2006. Den er oppskrapet og stygg, men funker veldig godt til vårt bruk... Så langt.

For med 3 voksne og nå etter hvert 2 barn så er jeg urolig for at det blir for trangt.. Må ha en voksen i midten bak, mellom to barneseter.. Må få lånt et barnesete og en base i en butikk og testet det ut, tror jeg.
 
Back
Topp