Bil?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dere som må ha flere bilseter;
hvilken bil har dere?

Jeg vil tydeligvis ikke få plass til mine tre barn bak i Volvo V50, og er nå lettere fortvilet siden vi ikke har råd til ny bil. ;-)

Men håper det går da.... :-)

Hvis du får plass i en V50 så er du kjempe god :-D og jeg mååå få se bilde! :-)
...vi måtte bytte bil for 3 seter, først en Grandis, nå har vi en Galaxy (sto mellom Galaxy og Xc90 nå når vi kjøpte sist, glad vi valgte Galaxyen :-) )

Hvis du får plass i en V50 så er du kjempe god :-D og jeg mååå få se bilde! :)
...vi måtte bytte bil for 3 seter, først en Grandis, nå har vi en Galaxy (sto mellom Galaxy og Xc90 nå når vi kjøpte sist, glad vi valgte Galaxyen :) )
Såpass ja... :-)
Uff... Men vil det virkelig ikke hjelpe om eldste sitter i midten, med et babysete på en side, og litt større babysete på andre siden?
Går det ikke da heller?

Har virkelig ikke råd til ny bil nå....
Betaler jo fortsatt på billånet også.

Innbytte av bil og kjøpe en rimeligere ?
Jeg tror ikke du har sjangs å få 3 barneseter inni den uansett hvilken stol du velger.
Vi hadde en Toyota avensis og en Maxi cosi Cabriofix og et Besafe bakovervendt, og når det satt en person i midten så måtte den sitte på skrå med bare et lår liksom. Var grusomt. Og jeg veier 50kg og er 167 cm...

Hadde ikke gamblet med sikkerheten til barna og latt en av dem sitte uten bilstol h is det ikke er godkjent.

Vi har en 2012 superb og det gikk med tre bilstoler men fy søren så trangt og håpløst... Så nekter å tro at det går med 3 i en v50 :p Vi har to bakovervente og én i beltestol (i alle fall i 2 år til).
Men jeg var klar over at det ble et bilbytte med 3 barn. Min man har lyst på 4hjulsdrift, så da står xc90 høyt på lista men jeg synes ikke bredden på den er veeeeldig bra heller.. Vil helst ha S-max, men vi blir altså ikke enige o_O

Innbytte av bil og kjøpe en rimeligere ?
Jeg tror ikke du har sjangs å få 3 barneseter inni den uansett hvilken stol du velger.
Vi hadde en Toyota avensis og en Maxi cosi Cabriofix og et Besafe bakovervendt, og når det satt en person i midten så måtte den sitte på skrå med bare et lår liksom. Var grusomt. Og jeg veier 50kg og er 167 cm...

Hadde ikke gamblet med sikkerheten til barna og latt en av dem sitte uten bilstol h is det ikke er godkjent.
Takk for svar! :)
Eldste er jo 9 år, så må ikke ha sete.
Men liker å sitte i det! :)
Det blir da evt hun som må sitte i midten stakkars.

Tror ikke vi får så mye i innbytte, og billånet er heller ikke nedbetalt ennå. Så det er jo kjedelig...

Kommer ann på hvor høy hun er det.
Håper dere finner en løsning :-D
Har begynt å ta inn på meg, ganske høy.
Må selvfølgelig måle henne, men hun er eneste i klassen som bruker sete, og hun er en av de høyeste. :-)

Vi har en 2012 superb og det gikk med tre bilstoler men fy søren så trangt og håpløst... Så nekter å tro at det går med 3 i en v50 :p Vi har to bakovervente og én i beltestol (i alle fall i 2 år til).
Men jeg var klar over at det ble et bilbytte med 3 barn. Min man har lyst på 4hjulsdrift, så da står xc90 høyt på lista men jeg synes ikke bredden på den er veeeeldig bra heller.. Vil helst ha S-max, men vi blir altså ikke enige o_O
Vi tenkte overhodet ikke på bil, hadde nok med sjokket i seg selv.
Kanskje man kan prøve bilsete i butikk, og se hvordan plass det blir for eldste i midten.
Ellers får vi jo bare kjøpe en billig brukt, og kjøre to biler til vi har råd til en ny...

Vi har Opel signum. Men her er eldste så stor at hun kan sitte på pute. Så eneste måten vi får plass er at hun sitter i midten, for der er midtsetet allerede opphøyet sånn at d har samme effekt som en pute... HELDIGVIS! hvis ikke hadde d ikke gått å bra nei :P

Back
Topp