Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja...Hvis du får plass i en V50 så er du kjempe god :-D og jeg mååå få se bilde!
...vi måtte bytte bil for 3 seter, først en Grandis, nå har vi en Galaxy (sto mellom Galaxy og Xc90 nå når vi kjøpte sist, glad vi valgte Galaxyen )
Takk for svar!Innbytte av bil og kjøpe en rimeligere ?
Jeg tror ikke du har sjangs å få 3 barneseter inni den uansett hvilken stol du velger.
Vi hadde en Toyota avensis og en Maxi cosi Cabriofix og et Besafe bakovervendt, og når det satt en person i midten så måtte den sitte på skrå med bare et lår liksom. Var grusomt. Og jeg veier 50kg og er 167 cm...
Hadde ikke gamblet med sikkerheten til barna og latt en av dem sitte uten bilstol h is det ikke er godkjent.
Kommer ann på hvor høy hun er det.Takk for svar!
Eldste er jo 9 år, så må ikke ha sete.
Men liker å sitte i det!
Det blir da evt hun som må sitte i midten stakkars.
Har begynt å ta inn på meg, ganske høy.Kommer ann på hvor høy hun er det.
Håper dere finner en løsning :-D
Vi tenkte overhodet ikke på bil, hadde nok med sjokket i seg selv.Vi har en 2012 superb og det gikk med tre bilstoler men fy søren så trangt og håpløst... Så nekter å tro at det går med 3 i en v50 Vi har to bakovervente og én i beltestol (i alle fall i 2 år til).
Men jeg var klar over at det ble et bilbytte med 3 barn. Min man har lyst på 4hjulsdrift, så da står xc90 høyt på lista men jeg synes ikke bredden på den er veeeeldig bra heller.. Vil helst ha S-max, men vi blir altså ikke enige