Bil

avelina

Flørter med forumet
Jeg så det er mange kommende trebarnsmødre her, hvilken bil har dere/planlegger dere å kjøpe? Noen som har tenkt så langt. Vi må ha plass til en beltestol og to bakovervendte bilstoler. :) og siden vi skal kjøpe ny bil nå snart, tenker jeg vi må se etter en som er bred nok, sånn vi slipper å kjøpe ny nok engang! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vw touran, og der er det plass til tre bilstoler :)

Vi har Mazda cx-5...plass til to bilstoler og storesøster i midten :-P Tviler på at hun blir henrykt :-O

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Ja, vi skulle egentlig kjøpe cx-5 før denne testen viste seg at vi skal bli 3 barnsforeldre, men får ikke plass til tre bilstoler i den. Men vi finner vel noe! :)

Vi har en VW Touran og en Ford Mondeo.. Tror faktisk det er ganske grei plass i begge.. :)
Satser på å ikke måtte kjøpe ny bil tror jeg..

Vi har Volvo stasjonsvogn nå og vi har prøvd med 3 seter bak der men det går ikke og jeg får fnatt av den lille plassen !!! Vi skal kjøpe ny bil til jul engang. Skal ha SUV og jeg ønsker meg en med 7 flyttbare seter ! :-)

Vi har en chevrolet suv nå, men den må byttes ut da det ikke er plass i passasjersete fremme til meg pga bakovervendt sete til kommende storebror. (snur han ikke fremovervendt før minimum ved 4års alder) så jeg sitter bak med ham hvor enn vi skal.

Back
Topp