Bil

Vi trenger en ny stasjonsvogn! Vi har en Ford Mondeo, og har vært fornøyd med størrelsen og plassen i denne. Men jeg hater resten av bilen - og gleder meg derfor til å finne en ny! Hva slags bil har du, og er du fornøyd? :)
Vi har Audi A4 alroad. God bil å kjøre, men blir godt når vi kan gå over til trille og ikke ha hele vognen med oss. Ikke imponert over bagasjeplassen.

Anbefaler å ta med vogn + koffert når du skal prøve bil, da finner du fort ut om du har den plassen du trenger.
 
Vi har vw passat stasjonsvogn god bagasjeromsplass, får emmaljunga edge duo rett inn i den, med kjøreretningen faktisk. Samboeren har to barn på 9 og 12. Han minste sitter på pute og junior i besafe izi go. God plass:)


Mh
 
Vi har en Audi a6 2000modell, er kjempe god plass i den. Eneste minuset er at vi må dele emmaljungaen i to for å få plass til mer bak i bilen. Vi vet heller ikke ÅSsen bil vi skal ha neste gang. Har veldig lyst på s-Max jeg og mannen har lyst på Passat eller Mondeo av nyere type


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har vw passat stasjonsvogn god bagasjeromsplass, får emmaljunga edge duo rett inn i den, med kjøreretningen faktisk.
Vi får også inn Simovogna med kjøreretningen i Forden - det er veldig greit, for da blir det god plass til andre ting baki der også. Så den muligheten vil jeg ha med en ny bil også :)
 
Vi får også inn Simovogna med kjøreretningen i Forden - det er veldig greit, for da blir det god plass til andre ting baki der også. Så den muligheten vil jeg ha med en ny bil også :)
Ja det er veldig kjekt! Vogna mi er veldig svær også. Blir bedre plass med sportsdelen etterhvert


Mh
 
Back
Topp