Bil

Kommer jo an på hvilke behov man har. Vi har valgt en Skoda superb fordi den har best plass i baksetet og har stoort bagasjerom.

Vi har en BMW 525, men prøver å få solgt den nå, noe som ikke er så himla lett :p Må ha større bil for å få plass til 3 seter bak, og begynner å bli lite tid igjen :/ Skal ha Mercedes E-klasse stv :)

Me har ein Toyota prius. Ikkje familiebil eller stasjonsvogn akkurat, men trur me skal klare oss fint med den til berre ein unge:-)

Vi har to bila, mainn har en "liten" Skoda Roomster, men han treng det kun tel litt bhg levering av 1-2 kids og kjøring på jobb!
Så te hælga hente han NY bil te meg ;)
En VW Caddy Maxi Life, 7 seter og stooor bagasje rom!
Mye billigere alternativ enn Caravelle (som e drømmen)!
En av få bila som vi får alle tre barnestolan i baksete, plusset e jo at 1-2 kids kan sette i de to bakerste setan!
Einaste bilen med firehjulstrekk som ellers tilsvarte vårt behov ;)

Se her var det mange tips:) får ta en runde på finn.no også rundt å prøve litt;) bil kunnskapene er ikke helt på topp her, så tusen takk alle sammen:))

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har en Toyota Avensis, veldig fornøyd :) god plass i bagasjen, og får plass til mine (snart) tre søte i baksetet :)

Vi har en volvo xc90, plass til tre barneseter å stort bagasjerom:)7seter også itilfelle vi skal ha med flere;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har golf 6 vi også. Men siden tfk vogna tar liten plass så er det ikke noe problem å ha golfen. Det er vårt første barn.
Er vårt første barn også, men det blir litt lite plass med emmaljunga vogn, handleposer og div. Men for all del, det går her også, men vil ha ny;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi har to biler. En stasjonsvogn peguot 406, mega svært bagasjerom ;) og en vw passat coupe, nydelig bil som er super god å kjøre ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har citroen exara picasso tror jeg det heter :-) kjempe bil til familie np som vi blir 4 :-)

Back
Topp