Bil

Hilde89

Forelsket i forumet
Hvordan bil har dere? Vi har en Golf 6, men har funnet ut at den blir litt i minste laget. Så derfor sjesker ho mor på ny bil;) noen anbefalinger?
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi har to forskjellige biler.. En Ford Mondeo som er kjempebil til ok pris, brukes i hverdagen og har bra plass til det.. Har i tillegg drømmebilen, en MB R-klasse med 6 seter hvor de to bakerste er luksusutgave av klappseter. Denne er ikje spesielt økonomisk, men desto bedre komfort og plass enn noen annen familiebil har har vært borti.. Brukes som bil nr to og når vi skal på tur / ferie /fjellet :)

På "mobben"

Renualt Laguna stasjonsvogn, det er kvamskogen bilen vår:P. Også vært veldig grei til å frakte plank o.l. mens vi holder på å pusse opp. Altså en bil vi ikke er redd for:)
Ellers har mannen en BMW sportsgreie et eller annet, jeg kjører ikke den bilen for å si det slik:P
Så har vi bestilt en Mazda 6 stasjonsvogn som ventes i des, gleder meg:D

En opel vectra.. den er stor og romslig, men faktisk litt i minste laget nå når vi skal ha plass til både vogn og hund i baksetet. Men det er fordi vi har en godt over gjennomsnittet stor hund :P HAr sett på andre biler, men finner ingen som tilfredsstiller kravene våre helt.. så tror ikke vi bytter før vi finner noen vi er fornøyd med.

Vi har en Passat Stasjonsvogn, grei bil med god plass, men ikke av de fineste bilmerkene :)
Vi sjesker på ny bil da, så blir vel til det etterhvert :)

Vi må faktisk ha ny bil NÅ. Den tok kvelden i går for 3. gang på 1 år så nå er vi passe lei. Greit med en litt mer stabil bil nå når det kommer en liten en også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har en BMW X3. Veldig fornøyd med bilen, men ikke såå stor plass! Går nok fint med 2 voksne og 1 barn, men skulle det komme flere barn må vi nok oppgradere ;)

Skifta nettopp fra saab 95 til en VW touran.
Genial plass med tanke på individuelle seter bak. God plass foran en base bak.

vi har ford Mondeo og er godt fornøyd med den :-)

Har en Volvo v70.
Gubben har en arbeidsbil med 2 seter, så vi må nok investere i en ny bil snart, da vi er avhengig av at begge kan hente i barnehage :)

Volvo v70, super god bil :)

peugeot 406, som har et supert stort baggasjerom, vi har alltid plass til alt mulig :) Ellers er det en ok bil, men ikke drømmebilen ;) Men sånn er det når pengene må styre litt ;)

(vi har forresten en gammel bmw også, den aner jeg ikke hva heter, men den er stort sett bare pappans bil, er jo peugeoten vi kjører når vi er sammen alle :))

Vi har en VW Passat stasjonsvogn også har jeg en gammel liten opel astra også siden jeg ikke kan kjøre med automatgir som passaten har haha :P skulle gjerne heller kunne kjørt den altså.. Automatgir er bare ikke noe for meg :P *nå ble jeg nesten flau*

Vi har nettopp hentet ny bil :D Bmw x5! Lykke på fire hjul! :P
Ellers har vi en gammel mercedes vi bruker til oppussing osv, og mannen har en veteran Porche turbo 911.. sommerbilen hans, guttebilen.. ;) Hehe.

Så flinke dere er med bilnavn da :P
Vi har en volvo, og det er en stasjonsvogn - og der stopper mine kunnskaper om bil :laughing021
Men god plass er det i alle fall i den, og god sittekomfort. Uff, nei nå ble jeg flau! :oops:

Edit: samboeren humrer ved siden av meg og sier det er en v70 :P

Vi har bmw x5 og en bmw stasjonsvogn 3 serie.. 3 serien funker fint til to barn og to voksne, men er ikke plass til 3 bilstoler bak. x5´en er plass til alt i :) Fantastisk ;)

Vi kjører en Volvo V70, super bil og god plass:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Wv Touran her, god plass til to barneseter og vogn i bagasjen, men med hund er den litt i minste laget egentlig, så drømmen er en ny caravelle :) Men Touran er genial, er liten stor bil :)

Silje :-)

Har to biler; Volvo v 70 og Volvo XC 60. Veldig fornøyd med begge ja. God plass og supergod å kjøre.

Back
Topp