Bil....

Kjører rundt i min fantastiske audi a6 2001 quattro:-),Super vinterbil og kommer frem over alt.Anbefalles!!! Kjøpte denne 3 uker før lille snupp ble født og hadde da en border collie og fikk plass til hundebur til den og barnevogn. 2 barn og pikkpakk. Så blir ikke noe problem med 2 barneseter og en gutt i midten:-) skulle gjerne byttet til en nyere modell av samme merket, mn må vente litt...

Vi må bytte bil da vi venter tvillinger. Får ikke plass til 2stk barneseter i den bilen vi har nå. Min samboer er nesten 2meter og trenger litt mere plass når ham skal kjøre. Vi kommer til å bestille oss en Skoda superb slik at barnevogn, hundbur får plass, men vi må nok ha en skiboks på taket uansett.

Vi har volvo v70 med automat. Veldig god å kjøre, og god plass i bagasjerommet. Eneste som er litt dumt, er at med besafe x3 (eller hva det heter), blir det litt trangt til føttene til den som sitter i pasasjersetet. Så når lillesøster/lillebror må ha bilsete nr 2 skal det prøves i bilen før vi kjøper det..

Vi har en passat 05 mod...Men vi blir vel også nødt til å kjøpe ny og større bil nå som det blir behov for 3 barneseter baki :) 

Jeg har en Mercedes e klasse stasjonsvogn, den er suuuper, større bagasjerom skal du lete lenge etter ! =) vi har også en chevrolet van =) den rommer mye , men er kun sommerbil, =) også har vi en bmw 7 serie =)

2barns mor skrev:
Hvilken bil kjører dere rundt i? Jeg kjører rundt i en Ford Kuga verdens beste bil hehe kjøpt ny i fjord, men nå er jeg redd vi må kjøpe ny igjen for jeg tror ikke det går med tre barneseter baki bilen :(  jaja sånn er det det.
Vi har kikket litt på volswagen Touran, noen som har erfaring med denne??????

Det er få biler med plass til 3 barneseter.. Mange sier at det går men så er det så himla trangt at det blir styr hver gang du skal feste ungene i bilen. Vi har hatt Zafira, Ford Galaxy og nå har vi den desidert beste bilen: Ford S-Max! Kjøpte helt ny i fjor og har vært strålende fornøyd med den på alle måter. God plass til både voksne og barn, god plass til tre barneseter og stort bagasjerom.

Er virkelig til å anbefale, veldig god bil:)

Frøken Muffin skrev:

Engel skrev:
Vi kjører en Opel Zafira 7 seter. Vannvittig god bil!! Er 2006 modell, kjøpte den når den var 2 år gammel. Synes bilen er så god så vil egentlig ikke bytte:/ men pga plassmangel til vogn så vurderer vi en 9 seter. Men det er bare de nye modellene som er fine (synes jeg) og de har sin pris:)

Jeg vurderer en zafira faktisk. Har veldig lyst på 7 seter.

Back
Topp