Bil....

2barns mor

Elsker forumet
Hvilken bil kjører dere rundt i? Jeg kjører rundt i en Ford Kuga verdens beste bil hehe kjøpt ny i fjord, men nå er jeg redd vi må kjøpe ny igjen for jeg tror ikke det går med tre barneseter baki bilen :(  jaja sånn er det det.
Vi har kikket litt på volswagen Touran, noen som har erfaring med denne??????

har kun køyrt to seter touran, so veit ikkje om korleis det er med plassen bak. Den er ihvertfall knallgod å køyre! ha ikkje prøvd på vinteren, men søstra (som har den) seie den er veldig god!

vi har volkswagen touran, og er svært fornøyd med den... god blass baki...og no kan en sitte en voksen i midten når en har to barneseter ved siden av seg....... og føler ikke at det er trangt... trur det skal gå fint med tre barneseter baki der.....

kan absolutt anbefale den bilen på det sterkeste.........

haha :P jeg og sambo har en falleferdig supergod grønn Golf 98-modell!emoticon

Trenger nok en liten fornyelse av bil til sommeren jah! Vi må ha plass til hundebur, vogn og alt pikkpakket som følger med ! Noen som har ideer?

Jeg kjører en liten colt, så når vi plutselig trenger plass til barnevogn igjen må jeg nok ha meg større bil gitt... 
Mannen min kjører renault laguna, syns den er super! Jeg har aller mest lyst på mazda 5, men da må jeg bli litt rik først...

Kjøpte ny touran i fjor.. Det er en bil jeg kan anbefale på det sterkeste. Har 7 seter. men har hatt 3 barneseter i baksetet (alle 3 var 0-9kg) 2 maxi kosi og et til som er litt større men husker ikke navnet. God plass er det. Har besafe setet nå bakovervendt på han på 19mnd. Men kjenner flere som har måtte snu setene for det har blitt trangt for barnet med beina. Men siden setene er så rettvinklet er det fortsatt god plass til beina. Utrolig behagelig å slippe å bøye sei ned for å ta ut et barnesetet også (når det skal inn og ut i starten). God plass til vogn er det også:) Lykke til:)

for tiden kjører jeg audi a4 stv, men drømmer om en skoda superb<3
ut i fra bildene jeg har sett av den, så er den enorm inni. god plass i baksetet og ikke minst i bagasjerommet 

så jeg skal ta meg en tur til en skodaforhandler å se på bilen. for det er en jeg virkelig kunne tenkt meg. er også den største av sitt slag i stasjonsvogn klassen som ikke går over til flerbruksbiler.

Har sett en del på både sharan og touran. Det ser ut som gode biler! Ordentlig familiebil. Der er det kanskje plass til både hundebur og vogn!

Vi kjører en Opel Zafira 7 seter. Vannvittig god bil!! Er 2006 modell, kjøpte den når den var 2 år gammel. Synes bilen er så god så vil egentlig ikke bytte:/ men pga plassmangel til vogn så vurderer vi en 9 seter. Men det er bare de nye modellene som er fine (synes jeg) og de har sin pris:)

Engel skrev:
Vi kjører en Opel Zafira 7 seter. Vannvittig god bil!! Er 2006 modell, kjøpte den når den var 2 år gammel. Synes bilen er så god så vil egentlig ikke bytte:/ men pga plassmangel til vogn så vurderer vi en 9 seter. Men det er bare de nye modellene som er fine (synes jeg) og de har sin pris:)

Jeg vurderer en zafira faktisk. Har veldig lyst på 7 seter.

heeh artig :) jeg og sambo har å snakket om å kjøpe ny bil til sommeren og det har vert touran vi har snakket om å, den virker veldig godt å fammilivenlig:)

Vi har en Skoda Octavia, veldig fornøyd :) (Aner ikke hvordan det er med 3 barneseter da, men har hørt at det skal gå i Touran :))

Eh... vi har en Honda Accord fra 93 ;-)
Kjøpte den for 2000,- da mine besteforeldre fikk seg ny.
Vi har ikke sånn kjempemye å rutte med, og nå blir vi jo 6 og da er den jo for liten. What to do? Håper det finnes billige biler med 6 seter!

Tusen takk, da blir det en tur oppover i fjorden i morgen og se litt på Touran tenker jeg
Håper vi kan finne en som passer til oss og helst med 7 seter og mye annet digg hehehe

Har plass til både hundebur og vogn i vår bil (touran). Har emmaljunga vogn. Men nå har ikke jeg så stort bur (har en liten Mops). Men nå setter jeg vogna rett inn. Men det går jo an å gå til en touran forhandler å prøve med både seter og bur:) Men som jeg sa tidligere er det utrolig greit at baksetene er "90 graders vinklet". Litt vanskelig å forklare. Men Så er det er større plass til beinatil de små når de blir større:) (siden de anbefaler at barna skal sitte bakovervendt lengst mulig)

Anbefaler Ford Galaxy!! :)

Vi har touran og den har helt ok med plass.. Men min samboer på 195 har ikke god benplass i forsete de gangene jeg kjører å han sitter på.. Naboen har forresten også touran å de kjører med babyen i forsete pga plassmangel! S-max er vell den største av disse type biler.. Vår drømmebil, men vi måtte nøye oss med en touran enn så lenge pga økonomi:)

Toyota Avensis :D anbefales på det sterkeste.

Me har touran og er kjempe fornøgd med den, Har hatt 3 barneseter i bak setet og det var god plass :) god på vinterføre er den og. Bra bil til pris og leve med :)

Farter rundt i en tre mnd gammel ford fiesta jeg... :D
Og kjæresten har en gammel polo.....så her må nok en av oss kjøpe ny bil..
...blir IKKE meg for å si det sånn ;)

Back
Topp