Bil-tråd

Septembergutt21<3

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
:):irocHei!

Vi venter nå nummer 3 og derfor lurer jeg på om det er noen her med 3 barn som vet om en bil som får plass til 3 bilstoler (uten at det må gå på bekostning av sikkerhet, smale seter osv)? Gjerne med en del bagasjeplass også!

Venter også nummer 3. planlegger også en nummer 4 etter hvert.
Vi vurderer Opel zafira e-life eller Volkswagen id-buzz. Skal ha elbil uansett

Så koselig! :angelic: Vi har også sett på ID buzz, den ser veldig fin ut. Opel Zafira e-life skal jeg sjekke ut! Takk!
Har også lyst på caravelle men de har jo blitt så sjukt dyre!

Kjøpte citroen grand picasso (7seter) da vi ventet nr 3. Får plass til 4 i den og, men vurderer å bytte til elbil. Må bare finne ut hvor mange som er i magen først.

Så koselig! :angelic: Vi har også sett på ID buzz, den ser veldig fin ut. Opel Zafira e-life skal jeg sjekke ut! Takk!
Har også lyst på caravelle men de har jo blitt så sjukt dyre!
Vi kjøpte buzzen. Den er så god å kjøre at den blir værende hos oss. Vi har bare 5 seter, men lang type pga at vi har to hunder vi må ha plass til også.
Men her skal vi få med det vi trenger når nr 2 kommer :Heartred

Vi bytta til elbil fra diesel, og har egentlig ikke angret.

Vi kjøpte buzzen. Den er så god å kjøre at den blir værende hos oss. Vi har bare 5 seter, men lang type pga at vi har to hunder vi må ha plass til også.
Men her skal vi få med det vi trenger når nr 2 kommer :Heartred

Vi bytta til elbil fra diesel, og har egentlig ikke angret.
Så gøy! :happy: vil du si det er plass til 3 normale bilseter i baksetet på 5seteren? Buzzen står liksom øverst på ønskelisten

Hmm, det er veldig god plass der da. Tror ikke det er isofix på alle tre plassene på treseteren da. Kan se litt på det i morgen :)

Back
Topp