Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte oss 2018 Opel Insignia Sports Tourer OPC, nettopp for å ha plass til vogn og hundebur Såå fornøyd!! Kjøpte brukt, som da hadde gått 35k, betalte 300k
Proppfull i utstyr, pen å se på, og til den prisen!! Kunne ikke vært mer fornøyd!
Jeg tror nok vi må ha ny bil før desember. Så da lurer jeg på hvilket biler dere kjører som.
Kriteriene våres er at bagasjen må være stor nok til hundebur og barnevogn![]()
Drømme bilen ❤❤Vi har Audi e-tron. Eller vi har Passat nå, men får Audien om tre uker. Satser på at vi får tre stoler i bredden. Sist jeg sjekka gikk det fint hvertfall. Har takboks og stort bagasjerom også![]()
Ja, sant. Har en staff, så mellomstor og tror vi kanskje ender på en britax smile 3, men usikker Per nå har vi en Mercedes b-klasse, og buret tar hele bagasjerommet!Sniker.
Har dere liten, mellomstor eller stor hund?
Vet dere hvilken vogn dere skal ha?
Det vil være avgjørende for hvilken bil som kan passe deres behov i forhold til størrelse på bagasjerom
Vi har f.eks. hund av størrelsen gigant (russisk ulvehund) og hadde Emmaljunga Edge Duo. Vi gikk for en Volvo V70 med integrert bur, da den dekket vårt behov for plass. Måtte ta av hjulene på understellet for å få plass når vi brukte vognbaggen, men ikke når vi brukte sportsdelen. Skulle vi reiseboet for noen dager brukte vi baby jogger city mini GT med bag, slik at vi kunne få plass til annen bagasje også, da Emmaljungaen tok halve bagasjerommet og hunden den andre halvparten
Var også praktisk at man kunne montere ned det integrerte buret dersom hunden ikke skulle med.
Med som sagt, hvilken bil som kan passe avhenger blant annet av hvilken vogn og hund dere har![]()
Ja, sant. Har en staff, så mellomstor og tror vi kanskje ender på en britax smile 3, men usikker Per nå har vi en Mercedes b-klasse, og buret tar hele bagasjerommet!
Ja den er superfinDrømme bilen ❤❤