BIL TIL FIREBARNSFAMILIE

Skipperinnen4

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Trenger tips om bil med min 6 seter.firehjulstrekk og plass til hund og barnevogn

Volkswagen Sharan kanskje? Vi kjører Ford s-Max.. Den er vel omtrent like stor, men har ikke firehjulstrekk..

Vi har nå fem barn, før minste kom hadde jeg en 6 seter Chevrolet tahoe, nå når minstegull kom og vi ble 5 kjøpte vi en 7 seter Cadillac escalade. Fantastisk bil! Stor & god plass.... Trenger ikke slå sammen vogna før jeg setter den i bagasjerommet :)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

Vi har 7-seters mitsubichi outlander 4x4! (De bakerste setene kan legges ned) :-) Vi venter vårt andre barn og er veldig fornøyd med rn god bil med god plass i :)

Vi har nå fem barn, før minste kom hadde jeg en 6 seter Chevrolet tahoe, nå når minstegull kom og vi ble 5 kjøpte vi en 7 seter Cadillac escalade. Fantastisk bil! Stor & god plass.... Trenger ikke slå sammen vogna før jeg setter den i bagasjerommet :)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

Fin bil, men i alle dager for en pris!!!! Jeg har ikke en million til bruk på bil?
(2012 modell sto til nesten 2 mill???)

Vi vurderer Opel Zafira eller Ford s-max. Noen som har erfaring med disse? vet det er lite bagasjeplass, men tenke kanskje en takboks på taket til ferier etc.. Så lurer jeg på om vi må kjøpe sånn bilstol med sånn lite vognunderstell til for å få vogn med oss når vi skal handle etc.. Får nok ikke vogn inni der tror jeg. Ihvertfall ikke dersom alle setene skal være oppe..

Vi vurderer Opel Zafira eller Ford s-max. Noen som har erfaring med disse? vet det er lite bagasjeplass, men tenke kanskje en takboks på taket til ferier etc.. Så lurer jeg på om vi må kjøpe sånn bilstol med sånn lite vognunderstell til for å få vogn med oss når vi skal handle etc.. Får nok ikke vogn inni der tror jeg. Ihvertfall ikke dersom alle setene skal være oppe..
Jeg kjører Ford s-Max.. Vi kommer til å ha 3 og 4 barn annenhver uke når babyen kommer, og kommer dermed til å måtte ha det ene av de to bakerste setene oppe. Sinnsykt god plass, har tre barneseter ved siden av hverandre nå :)

Høres bra ut :) Vi vil ha behov for å bruke det ene av de to setene helt bak i bruk. Da blir vel ikke bagasjeplassen så god?
Nja.. Ikke helt sikker.. Har ennå ikke prøvd å ha opp setet bakerst, men plassen bak der er enorm i utgangspunktet, så helt tragisk tror jeg nok ikke det blir :)

Har hørt veldig mye skryt om Ford x max og hadde nok gått for den hvis en kunne få den med firehjulstrekk... Noen som har erfaring med vw multivan eller caravelle med firehjulstrekk?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her skal vi investere i en Nissan qashqai når nr 2 kommer. Kjempefin bil, sitter høyt og ikke kronglete med barneseter eller vogn. God plass og dritkult bil

Mercedes vito :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp