Bil til 4 barn og baggasje

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Ja, da er vi der :bored::happy:laughing002

16, 12, 8 og baby. Så trenger plass til baggasje og vogn.
Ønsker stasjonsvogntype bil. Har sett på Prius+ men tror det er litt lite baggasjerom?

Gode forslag? :smiley-ashamed005:smiley-bounce012
 
Last edited:
Vi har ford galaxy, super fornøyd. Veldig god bagasjeplass og luftig bil, siden vi straks blir 6 stk kjøper vi takboks til sommeren så vi fortsatt kan ha plass til baggasje :)
 
Har sett på en S-max, er dette et godt alternativ? Prøvde Galaxy men fikk vondt i ryggen etter en time :shy:
 
Har sett på en S-max, er dette et godt alternativ? Prøvde Galaxy men fikk vondt i ryggen etter en time :shy:

Jeg har en smax 2010 mod. Jeg synes ikke setene er veldig gode, men så er dette noe spesialseter. De to bakerste setene har dårlig beinplass, og blir ikke all verden med bagasjeplass når alle sju setene er oppe.. men er en god bil. En drøm å kjøre henger med, sier gubben :p
 
De fleste stasjonsvogntypen biler som har plass til to seter på tredje rad er ofte ikke så veldig brukanes. Ofte er det ikke godkjent med bilstoler på tredje rad, og avstnaden til seteryggen foran er gjerne så liten at det er stor risiko for fremovervendte barn og voksne (med eller uten bilstol) på disse setene. Dessuten er det ofte liten bagasjeplass, og dårlige muligheter for å sikre passasjerer mot bagasjen.
 
Vi har en ford tourneo custom. Minibuss med plass til 8 seter. Genialt
 
De fleste stasjonsvogntypen biler som har plass til to seter på tredje rad er ofte ikke så veldig brukanes. Ofte er det ikke godkjent med bilstoler på tredje rad, og avstnaden til seteryggen foran er gjerne så liten at det er stor risiko for fremovervendte barn og voksne (med eller uten bilstol) på disse setene. Dessuten er det ofte liten bagasjeplass, og dårlige muligheter for å sikre passasjerer mot bagasjen.
Ja nå er en på vgs og en er her 30-40% så de vil bruke de bakerste setene da min datter bruker sete enda. Men må ha plass til tre i baksetet og så dem to når de er her. Ikke lett dette :hilarious:
 
Back
Topp