x1x~JuLiAnE~
Elsker forumet
Har noen av dere en bil som har god plass, (til 2barneseter og tvillingvogn) god å kjøre, billig i drift, og hvor mye betalte dere for den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2 små gull
ja vi har en toyota avensis 07 mod[;)] veldig god plass og vi får oth tvilling vogn fint inn i bagasjen. går fint med to barne seter bak også, har klart å få tre barne seter bak der å[;)]
ORIGINAL: Lois Lane
Vi har VW Touran 7 seter. Jeg har ikke testet den med arnevogn i enda, siden vi kjøpte i mai, og jeg nett er blitt gravid[8D] men det guttene våre sitter på pute med rygg, og det er ingen problem for meg (som ikke er så liten) å sitte i midten. Det er tre separate seter bak. De to bakerste setene kan legges helt ned. Vi har ett hundebur i bagasjerommet og da klarer vi akkuratt å få opp det ene setet i bagasjerommet.
Om du har mulighet til det, så ta med deg vogn og seter når dere skal prøve bil, for da ser du hva du får plass til[:D]
Lykke til med bilkjøp[:D]
ORIGINAL: tyren78
Vi har også VW Touran. Er storfornøyd med den!!
Vogn er det kjempeplass til bak. Vi hadde en gammal svær briovogn, som hadde god plass.
Vår bil er 05 mod, kjøpte den i 06 for 270000 tror jeg det var...
Genialt med 7 seter er det også, men det er omtrent ingen bagasjeromsplass igjen nå de er oppe...
Bilen scorer veldig bra på sikkerhetstester og det er jo også viktig å legge vekt på.
Og som "Lois Lane" sier er den bred og god i baksetet,-et "normalt" voksent menneske kan fint sitte mellom to barneseter.
Hehe, som du sikkert har skjønt anbefaler jeg Touranen på det sterkeste[:D]
Også bruker den veldig lite drivstoff (diesel). Billig og sparer miljøet [:)]