Bil spm, KIA Sportage

Ole Brumm

Forumet er livet
er det noen som har denne? Erfaringer?? Vi ser litt på denne bilen da vi skal ha ny.
Funker den bra som familiebil? Skal straks ha 2 barneseter i, er det god plass til det?
[;)]

dytt

og en gang til

siste gang, så skal jeg gi meg. Ingen som har denne bilen altså??

Vi har ikke,men min mor og de har hatt en sånn. Kan ikek huske at de har hatt noen problemer med bilen. Den har vel gått som en klokken. Men nå har de Kia Sorento.tror den er større igjen. men den er det iallefall god plass i[:)]

Og om jeg husker rett,så er dte god plass til 2 barneseter. En fin familie bil. [:)]

Nå er det mest min mor som kjører dennen bilen. Hun var utenfor en bilulykke for ca 13 år siden,og den har satt sine spor,men i kia`en så føler hun seg trygg[:)] Ulykken var på glatten.

Lykke tilmed bil kjøp

Så bra, takk for svar. Vi har stor bil nå også, men setene er så teite så vi har veldig dårlig plass til bakovervendt bilstol, men vi gjør det for det. Har bakhjulstrekk nå også og det er pyton, vil ha 4 hjulstrekk! Tenkte å prøvekjøre til helgen, håper den er bra!

Nå har ikek jeg prøvd den sportage siden jeg ikke var gammel nok til å kjøre den gangen. men sorentoen er kjempe behagelig å kjøre[:)][:)]De har kjørt masse på bilferier med den bilen. Opp og ned fra oslo ett par ganger.

Lykek til med bil kjøp. Vi prøve kjørte en Toyota avensis nå i helgen. det resulterte med at vi får ny bil imorgen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] JA jeg gleder meg. Etetr 9 år med 12 forskjellige vrak,så skal det bli deilig ed en skikelig bil[:)][:)]

Gratulerer med bil til deg da!!
Vi har BMW stasjonsvogn nå og det er verdens beste bil (ikke på vinteren da[8D]). Men må selge den nå, er gammel og har gått langt. Har en kjøper, så om han dukker opp på fredag, blir det prøvekjøring på lørdag.

Jeg har ikke Sportage, men Rio.. grei bil, men syntes det er mye dekkstøy. eneste jeg har å utsette på Kia. Er selvsagt en billigere bil, så ikke like mange finnesser ol som i f.eks en bmw eller audi

ORIGINAL: prinsessemamma87

Jeg har ikke Sportage, men Rio.. grei bil, men syntes det er mye dekkstøy. eneste jeg har å utsette på Kia. Er selvsagt en billigere bil, så ikke like mange finnesser ol som i f.eks en bmw eller audi

Nei, selvsagt. Vi får ikke igjen den comforten vi har nå i bmw`n, men vi har ikke råd til ny bmw dessverre. Min drømmebil er BMW X5..[;)]

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: prinsessemamma87

Nei, selvsagt. Vi får ikke igjen den comforten vi har nå i bmw`n, men vi har ikke råd til ny bmw dessverre. Min drømmebil er BMW X5..[;)]

Er slik det er innimellom. Jeg drømmer om en audi a6, men har ikke råd til det når jeg er student.

hei!!vi har kia sportage suv 06 mod,kjøpte den rett før snuppa kom til verden!!er kjempefornøyd!
god plass og fine løsninger med setene og slikt,man sitter høyt og har god oversikt...vogna har god plass baki og lett når man skal inn og ut av bilstol!
vi kunne ikke tenkte oss å gå tilbake til vanlig stasjonsvogn...

kiaen vår er mørk grå,har satt på litt store felger så den er litt pimpa!!kjempe stili!!
eneste minuset må være at setene ikke er noe særlig bra på langturer...
men anbefales:)

åå så bra, endelig en med positive erfaringer. virker som det er veldig delt, men det gjelder vel kanskje alle biler og merker..

Back
Topp