Bil plass til 3 barneseter

tippetue

Forumet er livet
Vi trenger en bil det er plass til 3 barneseter, elste er 7, så en på 1 å den som kommer til sommeren. Bilen vi har i dag er trang å tviler det blir plass til 3 barneseter å utstyr i bagasjerommet[:'(]
 Så da lurer jeg på hvilken bil har dere som har 3 barn som bruker barneseter??

Har ikke selv, men vet at V70 (ihvertfall en litt gamlere modell, 97-00), har plass til tre bilstoler! Vet ikke om de nyeste V70'ene kanskje har blitt litt mindre enn de gamle..!?

Ja v70 er en av de vi ser på.
Prøver å si til sambo her at vi får ta med oss alle barnesetene å prøve i butikkene[:D] 

har xtrail å dær e d plass t 3 bakovervendte (ikkje at du treng d t eldste iallefall[8D])
bak e d plass t barnevogn å svær bikkja

ORIGINAL: Vesla85

Har ikke selv, men vet at V70 (ihvertfall en litt gamlere modell, 97-00), har plass til tre bilstoler! Vet ikke om de nyeste V70'ene kanskje har blitt litt mindre enn de gamle..!?

Neida, V70 og 850 har plass, men XC-serien har ikke plass til tre stoler noen av dem.

Jeg har en Ford Focus stasjonsvogn og jeg får plass til 3 barneseter. Litt trangt, men det går[;)] Stor plass bak også. Får inn både barnevogn og en stor hund :)

Ford S-max. Alle 3 setene er like store, så det er god plass til 3 barneseter.

ORIGINAL: Sicily

Neida, V70 og 850 har plass, men XC-serien har ikke plass til tre stoler noen av dem.

Ja 840 har sikkert plass. Og 940 (men orka ikke nevne det, ikke sikkert en så gammel bil er noe alternativ [;)]). Og med plass i 940, så er det også plass i 960 og V90 [:)]

Sambo kvitta seg akkurat med 940 sin å den var det mer enn nok plass i,men vil ha en litt nyere bil[:)]
Vi får kikke rundt, var inne å kikket på bakestetesten på nette,men var ikke akkurat mange biler som ble godkjent for 3 barneseter[&:]

google det, da får du ei laaang fin liste[;)]

ORIGINAL: Sicily

Ja 840 har sikkert plass. Og 940 (men orka ikke nevne det, ikke sikkert en så gammel bil er noe alternativ [;)]). Og med plass i 940, så er det også plass i 960 og V90 [:)]

Jo, men problemet med å finne bil med nok plass, er at de nyere som har det er så vanvittig dyre.. Derfor er det verdt å nevne litt eldre biler også hvis man ikke har allverdens på bilbudsjettet. [:)]

Bilbudsjettet er ikke akkurat kjempe stort, så fint at eldre biler å blir nevnt[:)]

WV Sharan.. kjempegod plass til 3 seter, og når man har den som 5 seter er det knallgod plass i bagasjerommet.... vi trenger ikke å legge sammen vognen en gang[:D]

Vi har nettopp kjøpt ford mondeo stasjonsvogn 2008mod, skal være kåret til årets familiebil og har stor og god plass. Så tror nok det hadde gått helt fint med 3 barneseter i den, så er det isofix i samtlige av setene tror jeg [8D]

ORIGINAL: juliann

Vi har nettopp kjøpt ford mondeo stasjonsvogn 2008mod, skal være kåret til årets familiebil og har stor og god plass. Så tror nok det hadde gått helt fint med 3 barneseter i den, så er det isofix i samtlige av setene tror jeg [8D]

Det går ikke. Spørs på setene, men i utgangspunktet er ikke Mondeo en av bilene som klarer det. [;)] Mondeo har heller aldri vunnet noen kåring så vidt jeg vet. Toyota Avensis har vunnet årets familiebil nylig. [;)]

NEMI: Kan du ikke legge ut det bildet der du hadde dine barn og niesen din bakovervendt i x-trail'en? [:D]

Vi har toyota avensis.her blir eldste 5 år i mars,og yngste er 13 mnd.Så et er 3 store barneseter i baksetee.er litt trangt,men det går[:)]

renault laguna
toyota rav4
nissan patrol

renalut laguna
peugote 307 sw

ORIGINAL: juliann

Vi har den bilen. Den går det tre seter i ja. Var test i vg i sommer med biler som tok tre barneseter, kan se om jeg finner artikkelen. I tillegg har vi plass til to vogner bak.

Back
Topp