Kleo
Glad i forumet
Har hatt bilen på verksted for å bytte clutch, det ene verkstedet skulle ha 6500 kr og det andre 4200, ikke vanskelig valg! [:D] Ja, nå har jeg vært å hentet bilen da så da jeg skulle sette bikkja inn i bagasjen ser jeg at de har klippet av bremselyset!?! Trenger ikke å være i bagasjen for å bytte clutch og hvorfor f... klipper de av bremselyset. Ingen innrømmet å ha gjort det, men en hyggelig fyr fikset det heldigvis for meg igjen.
Når jeg kjører og skal gire til 2. gir så er det som å starte i 4. gir fra stillestående, grr... Får se det an til i morgen hvis ikke må jeg ringe å klage igjen. Sist jeg byttet clutch var det bare å sette seg i bilen å kjøre. Noen som har peil på om den må "kjøres inn" på noe vis? Var helt sikker på man ikke måtte det.
Når jeg kjører og skal gire til 2. gir så er det som å starte i 4. gir fra stillestående, grr... Får se det an til i morgen hvis ikke må jeg ringe å klage igjen. Sist jeg byttet clutch var det bare å sette seg i bilen å kjøre. Noen som har peil på om den må "kjøres inn" på noe vis? Var helt sikker på man ikke måtte det.