Bil på verksted

Kleo

Glad i forumet
Har hatt bilen på verksted for å bytte clutch, det ene verkstedet skulle ha 6500 kr og det andre 4200, ikke vanskelig valg! [:D] Ja, nå har jeg vært å hentet bilen da så da jeg skulle sette bikkja inn i bagasjen ser jeg at de har klippet av bremselyset!?! Trenger ikke å være i bagasjen for å bytte clutch og hvorfor f... klipper de av bremselyset. Ingen innrømmet å ha gjort det, men en hyggelig fyr fikset det heldigvis for meg igjen.

Når jeg kjører og skal gire til 2. gir så er det som å starte i 4. gir fra stillestående, grr... Får se det an til i morgen hvis ikke må jeg ringe å klage igjen. Sist jeg byttet clutch var det bare å sette seg i bilen å kjøre. Noen som har peil på om den må "kjøres inn" på noe vis? Var helt sikker på man ikke måtte det.

Har ikke peiling på biler dessverre, men det var da merkelig at de har klippet av bremselyset! Snakk om å være i tåka!
Håper bilen føler seg bedre i morgen [:D]

Hmmm.. Det var virkelig en meeeeget billig pris du fikk i så fall. Var det med utstyret også?? Alt? Men uansett, min far skiftet på vår forgje bil, en corolla for 3 år siden. Det er mye jobb, men kan ikke huske å måtte kjøre den inn nei. Men mulig det er slik. Men da vi sporte om priser rundt om kring så var det billigste vi fikk rundt 9tusen, så dere har fått det billig i så fall[;)]

Men det skal jo være skikkelig uansett da, og rart at de har vert borti bremselyset bak ja.. Er jo bare i motoren de skal være når da, men.. Hadde hørt med de viss den ikke ble bedre igjen ja. Lykke til[:)]

ORIGINAL: ThereseAa

Har ikke peiling på biler dessverre, men det var da merkelig at de har klippet av bremselyset! Snakk om å være i tåka!
Håper bilen føler seg bedre i morgen [:D]

sign[;)]

Hva i alle dager da??? jammen bra de fikset det for deg!

Kan jeg spørre hvilket verksted du brukte? Skal på motor-sjekk med min snart.. og det var jo en veldig rimelig pris [:)]

De har klart å justere giret feil etter byttet (har snakket med en som har peil på bil) så i morgen må jeg ta turen på verkstedet å syte litt igjen. Det er visst en justering som er veldig rask og lett å gjøre, men det gjør at det er vanskelig å gire fra 3-2, men 1-2 går bedre. Er egentlig et veldig bra og seriøst verksted jeg aldri har hatt problemer med før. Ligger i Drammen AngeLine.

Back
Topp