Bil og vogn.

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Noen av dere som kjører ford s-max eller ford galaxy her inne? Vurderer å kjøpe en slik bil siden vi må ha syvseter når babyen kommer, men har og lyst på emmaljunga vogn. De er ganske svære. Får de plass i bagasjen til disse bilene?

Vi har s-Max! Når alle 7 setene er oppe er det ikke plass til en barnevogn i bagasjerommet, men det er stor plass når bare 5 seter er oppe.

Galaxy har større bagasjerom, men usikker på hvor mye større.. s-Max blir hvertfall for liten..

Alternativ: caravelle evet Toyota proace verso, Citroen spacetourer eller Peugeot traveller om caravelle blir for dyr.

Vi har Toyota prius+ seven. En utrolig flott bil som lett blir glemt [emoji173]️
Meeeen, med alle 7 setene oppe tror jeg ikke du får inn en emmaljunga [emoji20]

Citroen og Peugeot tror jeg ikke jeg får lov av gubben å kjøpe [emoji21] caravellen ser ut til at blir litt for dyr da jeg ikke vil sitte med fryktelig mye gjeld. Derfor jeg tenkte at s-max eller galaxy virker bra prismessig også. Er det noen som vet om det er mulig å ha kun 6 seter oppe på disse? Eller går det ut over trafikksikkerheten og sikkerhet i bil med 6 oppe bare? Toyota hadde jeg nå ikke engang tenkt på hadde syv seter. Skal sjekke den ut [emoji4]

Citroen og Peugeot tror jeg ikke jeg får lov av gubben å kjøpe [emoji21] caravellen ser ut til at blir litt for dyr da jeg ikke vil sitte med fryktelig mye gjeld. Derfor jeg tenkte at s-max eller galaxy virker bra prismessig også. Er det noen som vet om det er mulig å ha kun 6 seter oppe på disse? Eller går det ut over trafikksikkerheten og sikkerhet i bil med 6 oppe bare? Toyota hadde jeg nå ikke engang tenkt på hadde syv seter. Skal sjekke den ut [emoji4]

Det er mulig å bare ha 6 seter oppe, men det er ikke skille mellom bagasjerommet og det siste setet... så fa vil vognen ligge rett ved siden av det setet! Anbefaler å sjekke de ut i butikk. Ang. De tre alternativene til caravelle så er de nesten helt lik som en caravelle. Vi får barn nr 4 og vi kommer nok med å ende opp med en sånn da caravelle er for dyr!

Ja nei da går det ikke an å ha bare seks seter oppe.. en løs flyvende vogn inni bilen er ikke bra.. Nei må nok reise å ta noen mål rett og slett [emoji4]

Viss dere trenger bare 6 seter, må jeg si at Mercedes R-klasse er en stor, flott og god bil. Den har 3 rader med 2 seter på hver. Den har i alle fall et stort bagasjerom som 4 seter men usikker på hvor stort det blir som 6 seter. Men tror ikke en vogn blir noe problem.
Den finnes i kort og lang utgave.
Dere kan gå ned i årsmodell for å få den rimeligere. Det er en luksusbil så om dere kjøper en 10 år gammel, så føles den som ny [emoji846]

Den finnes også som 7 seter.

(Pappa har en sånn, 6 seter)

Last edited:
Har XC90, når alle setene er oppe får vi plass til en NXT90 fra Emmaljunga =) men de er ganske små når de legges sammen, enn mange av de andre vognene Emmaljunga har, så kommer litt ann på om du har sett deg ut noen spesifikk vogn enda. :) Lykke til ;*

Må du ha en ny caravelle da? :)

Må du ha en ny caravelle da? :)
Nei absolutt ikke, men synes caravellen ligger jevnt over mye høyere i pris enn andre biler med samme funksjon (altså seter). Tenker at det ikke er verdt det å bruke alt for mye penger på bil når en billigere en gjør samma nytta. Hvis du skjønner?

Nei absolutt ikke, men synes caravellen ligger jevnt over mye høyere i pris enn andre biler med samme funksjon (altså seter). Tenker at det ikke er verdt det å bruke alt for mye penger på bil når en billigere en gjør samma nytta. Hvis du skjønner?

Skjønner det :)

Back
Topp