Noen av dere som kjører ford s-max eller ford galaxy her inne? Vurderer å kjøpe en slik bil siden vi må ha syvseter når babyen kommer, men har og lyst på emmaljunga vogn. De er ganske svære. Får de plass i bagasjen til disse bilene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Citroen og Peugeot tror jeg ikke jeg får lov av gubben å kjøpe [emoji21] caravellen ser ut til at blir litt for dyr da jeg ikke vil sitte med fryktelig mye gjeld. Derfor jeg tenkte at s-max eller galaxy virker bra prismessig også. Er det noen som vet om det er mulig å ha kun 6 seter oppe på disse? Eller går det ut over trafikksikkerheten og sikkerhet i bil med 6 oppe bare? Toyota hadde jeg nå ikke engang tenkt på hadde syv seter. Skal sjekke den ut [emoji4]
Nei absolutt ikke, men synes caravellen ligger jevnt over mye høyere i pris enn andre biler med samme funksjon (altså seter). Tenker at det ikke er verdt det å bruke alt for mye penger på bil når en billigere en gjør samma nytta. Hvis du skjønner?Må du ha en ny caravelle da?![]()
Nei absolutt ikke, men synes caravellen ligger jevnt over mye høyere i pris enn andre biler med samme funksjon (altså seter). Tenker at det ikke er verdt det å bruke alt for mye penger på bil når en billigere en gjør samma nytta. Hvis du skjønner?