Bil og barnevogn.

Jeg elsker baby jogger! Ble helt vognsyk m forrige! Bommet stygt på hovedvogna (visste ikke helt hva jeg gikk til, samt vognsyka kom nok nesten pga at jeg var ikke var supernøgd m vogna...) kjøpte baby jogger mini da hu var 1 år! Elska den vogna!! Bestemte meg egentlig da for å gå for city elite om jeg fikk flere. Kun to negative punkt.. Barnet kan kun sitte vendt fra deg i sportsbag og kan ikke ha stelleveske på styret... Jeg tenker å løse d m en romslig sportsbagvogn som kan brukes som sovevogn i Bhg om vi ikke er klar for å være vendt fra hverandre når bebissen er ferdig m babybag.. Og veske går vel muligens å ha ha på når en har babybag på... Siden får jeg vel bruke alle ekstradommerne på sportsbagen :)

Veldig betryggende å høre! Tror jeg vil ha den vognen altså:p

Det med fremovervendt tenker vi å løse på samme måte som deg, gjerne brukt på Finn. Oppbevaring av stelleveske er vel mye en vanesak, så det skal gå fint:)

Jeg har en liten følelse av at de som liker Emmaljunga sjelden liker bugaboo og andre vogner med litt mer moderne design. Så for å teste det ut; hva syns du om Stokke sine vogner?
Jeg liker i og for seg emmaljunga, men har falt for Stokke :D

Back
Topp