Aglais
Flørter med forumet
Signerer denne!Brio go er den som tar liten plass. Britax blir d vel nå (har kjøpt opp) kan si mye fint om Emma, men LITEN e den ikke!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Brio go er den som tar liten plass. Britax blir d vel nå (har kjøpt opp) kan si mye fint om Emma, men LITEN e den ikke!![]()
Jeg elsker baby jogger! Ble helt vognsyk m forrige! Bommet stygt på hovedvogna (visste ikke helt hva jeg gikk til, samt vognsyka kom nok nesten pga at jeg var ikke var supernøgd m vogna...) kjøpte baby jogger mini da hu var 1 år! Elska den vogna!! Bestemte meg egentlig da for å gå for city elite om jeg fikk flere. Kun to negative punkt.. Barnet kan kun sitte vendt fra deg i sportsbag og kan ikke ha stelleveske på styret... Jeg tenker å løse d m en romslig sportsbagvogn som kan brukes som sovevogn i Bhg om vi ikke er klar for å være vendt fra hverandre når bebissen er ferdig m babybag.. Og veske går vel muligens å ha ha på når en har babybag på... Siden får jeg vel bruke alle ekstradommerne på sportsbagen![]()
Jeg liker i og for seg emmaljunga, men har falt for StokkeJeg har en liten følelse av at de som liker Emmaljunga sjelden liker bugaboo og andre vogner med litt mer moderne design. Så for å teste det ut; hva syns du om Stokke sine vogner?
Ah, da er det ikke så strenge regler som jeg har sett for megJeg liker i og for seg emmaljunga, men har falt for Stokke![]()
Der er jeg helt motsatt, HeheAh, da er det ikke så strenge regler som jeg har sett for megJeg elsker jo Stokke, og syns bugaboo sine er helt ok, men emmaljunga er jeg veldig lite glad i utseende på.
ÅneiduAh, da er det ikke så strenge regler som jeg har sett for megJeg elsker jo Stokke, og syns bugaboo sine er helt ok, men emmaljunga er jeg veldig lite glad i utseende på.
Kanhende det! Friggis over her passer jo også inn i modellen min.Åneidueller så er jeg unntaket som bekrefter regelen?
![]()
Åå, tusen takk! Den linken var jo kjempe kjekk!Jeg har nada peiling på vogner, men så faktisk på denne siden tidligere i dag: http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Utstyr/Slik-velger-du-riktig-barnevogn/
Kanskje denne kan gi deg noen pekepinn også?![]()