Hva finnes der ute? I alle prisklasser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha tre separate seterTouran har vi. Men vi har xc90 som ikke har 3 separate seter, men plass til 3 bilstoler. Så spørs jo om det er at du skal ha 3 barnestoler eller 3 separate seter av annen grunn. Jeg kjøpte touran før vi skulle prøve på nr 3 siden den har 3 separate stoler. Den er jo også grei i pris. Noen caravelle har vel det men de er vanvittig dyre.
Den har viFord S-Max![]()

Den har vi
Men jeg vil ha en litt sprekere.. og gubben vil ha noe ikke fullt så amerikansk «soccer mom»-aktig![]()
Har selv det sånn i xc90. Men det er en dyr bil. Men de fleste volvoer har den samme plassen. Jeg satt baki i en xc 70 med ett bakovervendt og ett fremovervendt. Har samme plassen i de bilene som i touran, utenom at bagasjerommet på Volvoen er større.Må ha tre separate seterhar en nestenvoksen og en i forovervendt og en i bakovervendt
![]()
Peugeot 5008 har, og iso-fix fester på alle
Vi valgt den siden den var fin og stor, og vi hadde begynt på prøve på nummer 2.Det har vi også, og er veldig fornøyd med hvor god plass det er bak. Vi kjøpte den fordi vi trengte tre separate seter til tre bilseter i diverse størrelser, og det var null problem.
Vi venter nr. 4, og det er god plass til 3 barneseter i baksetet, samtidig som én av ungene sitter bakerst. Kan også slenge med at både mine og samboerens foreldre til stadighet låner bilen for å frakte materiale og annet, siden den trekker godt med henger, har gode takbøyler og magisk bagasjerom. Synes ikke den ser "soccer mom" ut heller
Vi har den.. relativt ny også. Men motoren er ikke den sprekeste.. og så savner vi nok automatgir littSer Ford S-max er nevnt, men slår et slag for den bilen likevel! Var på bilferie i sommer med den bilen for første gang (kjøpte "ny" i begynnelsen av sommeren), og den er konge! Vi sliter litt med at ungene kjekler litt i baksetet, men med gode og store seter, og ikke minst av det er 7 av de (de to bakerste som kan tas opp og ned gir riktignok mindre benplass, men vi hadde en laaang 12-åring baki og han klagde ikke et sekund), så fikk vi plassert ungene slik at vi omtrent ikke hørte et ord fra de hele turenVi venter nr. 4, og det er god plass til 3 barneseter i baksetet, samtidig som én av ungene sitter bakerst. Kan også slenge med at både mine og samboerens foreldre til stadighet låner bilen for å frakte materiale og annet, siden den trekker godt med henger, har gode takbøyler og magisk bagasjerom. Synes ikke den ser "soccer mom" ut heller
![]()

Ja den står på ønskelistaXC90!! Fantastisk bil!