Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Geniet lykkepillen
Jeg har Opel Zafira 2000 mod.
Ser ut som ei forvokst stasjonsvogn..[8D]
Jeg er veldig fornøyd da. Men lønner seg dårlig å kjøpe de nye med tanke på prisfallet, kontra en feks VW touran. Zafiraen faller veldig mye i pris, fort...
ORIGINAL: Sylta
Jeg er veldig fornøyd da. Men lønner seg dårlig å kjøpe de nye med tanke på prisfallet, kontra en feks VW touran. Zafiraen faller veldig mye i pris, fort...
Trenger du en 7 seter da Lykkis [:D]
Hvilket merke lønner det seg å kjøpe nyere modell av da? Er ute å snuser litt, siden vi ikke er fornøyd med vår ford mondeo. Men tenkte å ha en som man enda har garanti på.
Hvor lenge har dere hatt disse bilene? *Noterer ned* skal løpe inn på finn å titte [:D]
Trenger du en 7 seter da Lykkis [:D]
Hvilket merke lønner det seg å kjøpe nyere modell av da? Er ute å snuser litt, siden vi ikke er fornøyd med vår ford mondeo. Men tenkte å ha en som man enda har garanti på.
Hehe[8D]
Ja.. altså.. Da kan jeg jo finne en mann med inntil 4 unger fra tidligere forhold, UTEN at vi må kjøre 2 biler...[8D] Gir meg jo ekstra mange muligheter til å finne mann jo!!![:D][:D]
Men ei venninne av meg har VW Touran, 2007 mod. Nå har ikke jeg kjørt den bilen da, men har jo sittet på endel. Og den er nydelig å sitte på i iallefall. Venninna mi er kjempefornøyd med alt på hele bilen også. (og han og mannen er ganske kresne... Iallefall mannen..[:D])
Chrysleren som ble nevnt over her, har faren min.. Dvs.. han har vel hatt 3 stk.. Og det var ALLTID noe galt med de 2 første han hadde. Den siste har ikke vært så ille nå, så mulig de har blitt bedre...
Men de er visst ikke noe særlig på vinterføre.