Bil med 7 seter.

Sylta

Betatt av forumet
Hvilke 7setere er på markede? Erfaringer med noen av de?

Jeg har Opel Zafira 2000 mod.

Ser ut som ei forvokst stasjonsvogn..[8D]

Jeg er veldig fornøyd da. Men lønner seg dårlig å kjøpe de nye med tanke på prisfallet, kontra en feks VW touran. Zafiraen faller veldig mye i pris, fort...

Vi har Peugeout 307 SW. Det er 7 seter, men vi har bare 5 seter da. Er herlig og kjøre, og så syns jeg den er kjempefin [:)]

Me har 7 seter.. Crysler grand voyeger.. E kjempe fornøyd med den[:)][:)]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Jeg er veldig fornøyd da. Men lønner seg dårlig å kjøpe de nye med tanke på prisfallet, kontra en feks VW touran. Zafiraen faller veldig mye i pris, fort...

Trenger du en 7 seter da Lykkis [:D] 

Hvilket merke lønner det seg å kjøpe nyere modell av da? Er ute å snuser litt, siden vi ikke er fornøyd med vår ford mondeo. Men tenkte å ha en som man enda har garanti på.

Vi skal kjøpe Mazda 5 med skyvedører [:)]

Hvor lenge har dere hatt disse bilene? *Noterer ned* skal løpe inn på finn å titte [:D]

ORIGINAL: Sylta

Hvor lenge har dere hatt disse bilene? *Noterer ned* skal løpe inn på finn å titte [:D]

Og hva er så fint med bilen?

Vi har en crystler voyager se, men det er 8 seter da... Helt knall, god å kjøre, å god plass [:)]

Hvilket merke lønner det seg å kjøpe nyere modell av da? Er ute å snuser litt, siden vi ikke er fornøyd med vår ford mondeo. Men tenkte å ha en som man enda har garanti på.

Hehe[8D]
Ja.. altså.. Da kan jeg jo finne en mann med inntil 4 unger fra tidligere forhold, UTEN at vi må kjøre 2 biler...[8D] Gir meg jo ekstra mange muligheter til å finne mann jo!!![:D][:D]

Men ei venninne av meg har VW Touran, 2007 mod. Nå har ikke jeg kjørt den bilen da, men har jo sittet på endel. Og den er nydelig å sitte på i iallefall. Venninna mi er kjempefornøyd med alt på hele bilen også. (og han og mannen er ganske kresne... Iallefall mannen..[:D])

Chrysleren som ble nevnt over her, har faren min.. Dvs.. han har vel hatt 3 stk.. Og det var ALLTID noe galt med de 2 første han hadde. Den siste har ikke vært så ille nå, så mulig de har blitt bedre...
Men de er visst ikke noe særlig på vinterføre.

3 mnd på lørdagen som var...[:D]

vw sharan, konebilen min[8D][:D]
Elsker den bilen, og de holder seg godt i pris. Bruker bare 5 seter til vanlig, de to siste står i boden. Setene er litt tunge, men lett å ta inn/ut av bilen.
Nå er bilen min relativt ny da, men blir nok garantert en slik når jeg skal ha ny om noen år[;)]

Ellers er Toyota Previa også en 7 seter som holder seg godt i pris, men bagasjerommet der passet ikke til mitt bruk, da det på en måte har en kant nede, mens på sharan går det rett inn.

Seat Alhambra og Ford Galaxy er forresten "samme bilen" som vw sharan!

Hatt bilen litt over et år

Vi har en Citroën, 7-seters, og kan ikke få fullrost den![:)]

Bilen har løse seter slik at man kan om-møblere slik man ønsker, etter behov. Gode seter, rene flysetene! Så et megapluss for skyvedørene bak. Kjekt når det er trangt der man skal parkere, ikke minst når ungene skal ut.

Vi har opel zafira 2002 modell,har hatt den i 2år..
Er kjempe fornøyd!

Hehe[8D]
Ja.. altså.. Da kan jeg jo finne en mann med inntil 4 unger fra tidligere forhold, UTEN at vi må kjøre 2 biler...[8D] Gir meg jo ekstra mange muligheter til å finne mann jo!!![:D][:D]

Men ei venninne av meg har VW Touran, 2007 mod. Nå har ikke jeg kjørt den bilen da, men har jo sittet på endel. Og den er nydelig å sitte på i iallefall. Venninna mi er kjempefornøyd med alt på hele bilen også. (og han og mannen er ganske kresne... Iallefall mannen..[:D])

Chrysleren som ble nevnt over her, har faren min.. Dvs.. han har vel hatt 3 stk.. Og det var ALLTID noe galt med de 2 første han hadde. Den siste har ikke vært så ille nå, så mulig de har blitt bedre...
Men de er visst ikke noe særlig på vinterføre.

hehe.. ja man må jo ha alt til rette for at den perfekte dukker opp... [:D]

Takk for svar folkens, dette skal jeg skjekke ut.
 Bare å komme med flere anbefalinger om noen har.

ORIGINAL: MammantJonas

Me har 7 seter.. Crysler grand voyeger.. E kjempe fornøyd med den[:)][:)]
[/quot

Samme her,har hatt den i snart tre år. Er en eldre modell så vi har hatt litt små feil  men nå når det er reparert så går den som en klokke[:)]

Vi har vw touran 05 mod.
Vi har hatt den i to år til høsten,-har igrunn bare en ting å si og det er at vi er storfornøyd!! Anbefales!! (og mannen min jobber med bil og er kresen)

Vi har denne - Renault Espace -99 modell - og er veldig godt fornøyd. Har hatt den siden vi fikk minsten i 2006 - altså i to år[:)] Løse seter bak som kan tas ut eller plasseres litt etter behov.

Vi har en Volvo 850 stasjonsvogn 7 seter. Kjempefornøyd[:D]. Vi har hatt den i snart 2 år[;)]

Back
Topp