BIL LAPPEN..

x1xiza

Glad i forumet
LESTE DETTE I EIN LINK HER: quote:

ORIGINAL: alenemor_19

Ta hele lappen på nytt. Alle obligatoriske og teorikurset, vanlige kjøretimer. Alt på nytt. Da er lissom 15000 kastet rett i søpla.... Dårlig at de skal holde på sånn.... Pluss at Drøbak stenger... Så kan ikke bestille oppkjøring etter 1 desember der...

HJELP!!!
ETTE VAR EG IKKJE KLAR OVER!! EG TOK ALT FOR 3 ÅR SIDA, MEN BESTOD IKKJE OPPKJØRINGA, MEN HAR TEORIKURSET OG ALT...FEKK SÅ SPERRE PÅ Å KJØRE DÅ EG IKKJE KLARTE OPPKJØRINGA...
MÅ EG OGSÅ TA ALT PÅ NYTT DÅ??? KVA ER REGELEN DER?
NO VART EG SUPER STRESSA!!!

Er ikke helt sikker, men siden dette er tre år siden tror jeg du må ta det på nytt ja.. [&:] Beklager

eg fekk den gang besjed om innen 5 år...[&o]

Ja, men de siste årene har jo reglene forandret seg flere ganger.. Men det er jo bare å ta en telefon! [:)]

huff ja eg må vist det...hjelp[:(][:'(]

Håper du slipper å gjøre alt om igjen! DYRT! [:@]

ja det kjem eg ikkje til å ha råd til no uansett..[:'(]

det er helt syt det der... men tror nok du må ta alt på nytt.. ring med kjøreskolen din og hør hva dem har å si..

Du må nok ta alt på nytt igjen når je gtok lappen for 4 år sidne fikk jeg beksjed om du har bare et år på dg etter du har tatt det teoretiske på kjøreskolen. Vennina mi brakk armen 2 uker før oppkjøring det gikk over 8 mnd før hun kunne bruke armen skikkeligt og da hun gikk til kjøreskolen sa de at det året var gått sånn hun må ta det på ny igjen og hun hadde allerede brukt 40 000 kr det er kjipt det

oi oi oi...då ser det ut som eg aldri kan klare å ta lappen[:(] eg har også brukt masse penger[&o] har IKKJE råd til det[:(]

Jeg fikk beskjed av kjøreskolen at jeg måtte ta alt på nytt hvis jeg ikke klarer den i løpet av året må jeg ta alt på nytt pga de nye reglene som kom nå i januar!!! Dvs teorikurs og alt det andre.... De etterlyste meg fordi jeg står som at jeg bare mangler oppkjøringa der borte. Ville opplyse meg om at jeg må ta alt nå i år siden jeg startet i fjord før de nye reglene startet.... Så jeg er redd du må ta alt på nytt igjen.... I tillegg til at prisene nå har gått opp.....

Back
Topp