BIL-LAPPEN

Takk takk søss
Gruer meg litt men SKAL klare det, og innen nyttår SKAL jeg ha lappen, helst bil og da.................. [:-]

Sånn er det her og, men har kun teoriprøva, langkjøring og kanskje et par kjøretimer til siden det er stund siden sist kjøretime... Men høres som sagt ut umulig å bestå den, med bare 7 feil  

Ååå heldig du da!!! Jeg har heller ikke råd å stryke... Vil klare å bestå begge med glans jeg og..... Kan jo kjøre bil så, er ikke det det viktigste???  Hehe...

Takk takk!!!!
Barnefar stakk?? Oii DA hadde ikke jeg klart å ta prøven hvertfall... Tror ikke jeg klarer det nå heller

vi kunne ha 36 feil da æ tok teorien... strøyk m glans på første... men æ skjønte ikkje en dritt av de spørsmålan som va der... den  må ha vært minst 20 år gammel....
hadde tadd 7 sånne testa på den kjøreskoln æ hadde så følte mæ godt forberedt.. å æ huske spørsmålan ijen vest dem dokke opp på nytt... men d vakje et jævla spørsmål æ hadde sedd før...

sto på den andre da...[:D] sto på oppkjøringa m glans.. æ va dritt nervøs å helt våt på hendern...
men fikk ei lett oppkjøring heldivis!!

lykke masse tell da!!

Hehe å kjøre bil er jo gøy da =) Jeg var og litt redd i starten, redd gasspedalen [8D]
Men det kommer seg etterhvert...
Jeg var og litt nervøs for glattkjøringa, men det visste seg at det var KNALL kjekt [;)]

Jeg tok intensivkurs på Nordfjordeid på Bjørlo traffikskole (der finnes nettside med linker til prøver)

Hadde nesten alt fra tidligere, åtte år tidligere...  Trodde aldri jeg skulle klare det, men det eneste som hjalp var å lese, lese, lese og pugge prøver... Vi fikk utlevert prøver da og hadde fasit.... Få tak i noen sånne.. De fleste trafikkskoler har data med prøver man kan lese på...

Lykke til...

Back
Topp