BIL-LAPPEN

foncused

Flørter med forumet
Er det mange her som ikke har fått tatt lappen ennå??
Jeg har kun teori og langkjøring igjen... Men HATER teori, og får dermed aldri satt meg ned å lest... Noen råd? Studieråd? Linker til prøver og sånn på nettet? Jeg kommer nok til å stryke noen gangerm vedder jeg på... Vil ha lappen snart og kan kjøre selv!!!  

Prøv å få med deg det noe hovedpunkter så går det nok bra..
Må innrømme at jeg leste svært lite til teoriprøva.. Men det blir nok mere lesing denne gangen[;)]

Dårlig med tips desverre, leste ikke jeg.
Hadde bare skikkelig flaks vel....

Skal finnes tester på nettet ja, kan se om jeg finner.....

Jeg har lest boka 2-3 ganger, men vært sånn hips om haps... 10 sider da, 2 da og kanskje 1 mnd til neste gang jeg gidder åpne boka for å lese 5 sider osv...
Jeg klarer bare ikke konse... :-/
Strøk du på teoriprøva da? Ei jeg jobber med, kunne ALT for typen hadde hørt henne... Men likevel strøk hun [&o]
Er jo kun 5 feil man kan ha nå  Kommer aldri til å klare det.............

ja takk hvis du finner :) Er prøvene vanskelige på biltilsynet??
Hva med oppkjøringa? Er det skummelt? Kommer til å være så nervøs at jeg gjør masse feil jeg 

Takk takk for linken  Sto med en gang uten å lese??? Er det mulig????
Forrestenm hvor viser det på sida her at jeg ikke er pålogget???

Det er flere forskjellige prøver, jeg fikk heldigvis en som ikke var så vanskelig.
Huff, den oppkjøringa ja......
Var skikkelig nervøs ja. Å redd det skulle lukte fyll av meg.
Hadde glemt hele oppkjøringa, kom hjem fra byen lite edru klokka 4 og møtte på biltilsynet kl 8.
Etter MYYYYYYYYYYYYE kaffe.
Kjørte kanskje 1 mil med håndbrekket på.
Fikk ren landeveis tur jeg. Gamle veien fre ett sted til ett annet, 1  rundkjøring og motorveien tilbake.
Sensoren skrev i bilen mens jeg kjørte tilbake.
Var litt stressa når jeg kom på biltilsynet så hadde parkert litt oppå den hvite stripa,
hadde han ikke vært ferdig med å skrive hadde jeg strøket pga det sa han

Off jeg kommer nok til å stryke jeg og... ja prøvene er jo så vridd og invikla at folk forstår jo ikke meninga... hmm... Men jeg SKAL klare det om jeg så skal prøve i flere år (da er jeg nok lei av å prøve da... [8D])

Jeg var høygravid når jeg kjørte opp, så jeg fikk en kjempe lett oppkjøring[;)]

Stryker du en gang, kan det jo hende at du får en annen prøve neste gang

Gruer meg til oppkjøringa ja...... oi.... hehe... oppkjøring etter natt på byen er sikkert ikke lukrativt
Hehe... Hvor mange feil kan man ha på oppkjøringa da? Det som er så rart, det er at både politi og kjørelærere er ikke 100% perfekte i trafikken di heller!!!!! [:-]

teoriprøva var kjempe lett!jeg gjorde den på under 15 min! Hadde heller ikke lest!

Det går såå bra. Krysser fingrene for deg!

Lykke til!

1000 takk!!! Jeg må bare konse og ikke tenke på noe annet... Jeg er flink til det å tenke på eller finne på noe kjekkere enn det som gjøres der og da... Haha.... Kanskje jeg først burde sette meg et mål, at DEN dagen skal jeg ta den, og SKAL klare det... Høres det bra ut folkens? Og lese litt hverdag?? (blir sikkert bare med orda, for jeg jobber og når jeg kommer hjem er jeg sliten og vil sove... jobber så variert på døgnet så...)
Men mååå bare ta meg selv i nakken, at teorien MÅ taes enten jeg liker/vil det eller ikke!!!

Lette?
For lette?
NEII.....
80% stryker jo.......
Altfor få feil i forhold til tidligere og for DYRT....
Det blir bare værre og værre å ta lappen, blir nok hest og kjærre på moten igjen!!

De endrer jo på alt med tida... Skulle ikke foundre meg om 10 år så koster det 50 kr for et frimerke!!!
Og sikkert 2000 for EN kjøretime....
Det blir for gale altså......
Jeg bare håper jeg består den prøva så er jeg forhåpentligvis ferdig med den for godt......

ORIGINAL: Mette_Moj

jeg strøk på teorien torsdag[:'(] hadde 13 feil å kan ha bare 7!! er så mange dritt spørsmål! 80% av de som prøver stryker! det sier litt om prøvene!!![:@]

kan man bare ha 7 feil?? er det nytt eller? tror det var 26 feil eller noe sånn da jeg tok lappen...og det er bare 1 1/2 år siden. Hvor mange spm er det på prøven da?

hehe sånn føler jeg det å, bare utsetter og utsetter :P
Er 20 år og kunne ha den for 2 år siden... [&:]

Jeg tok den ferdig i november og fodte 4mnd etterpaaa.
Hadde oppkjoring 4 dager etter at barnefar "stakk". Saa var veldig nervos, men sta nok til at DETTE skulle ikke HAN odelegge for meg[;)]

LYKKE TIL I ALLEFALL!!!

DETTE GREIER DU!

Back
Topp