Bil! Dere med 5 barn..

*supermor**

Forelsket i forumet
Hei! Dere med 5 barn, hvilken bil har dere? Vi leter etter en hvor det er reelt å kunne ha høye tenåringer bakerst i en 7 seter uten at de sitter for trangt..
Touranen vår har vi vokst i fra, desverre .
Vi har 3 som bruker bilstol og 2 tenåringer.
takk for svar!

Vi har bare tre, så s max funker for oss, men Galaxy har vel reelt bedre plass til utvokste folk, i vår er de bakerste setene til unger.

Men alternativt så er man jo på sånn Multivan og sånn?

Svigers og sambo forteller jevnlig om tiden med Toyota HiAce-en de hadde den gangen da søskenflokken var små (3 barn, men hadde ofte med seg en kompis eller to). De skal visstnok være japanske kvalitetsbiler som varer evig. Jeg kan typ ingenting om biler, men jeg tipper egentlig det stemmer ganske så bra. Bilen de hadde levde i 25 år og de kjørte mye og solgte den videre da den var 11 år gammel. Hvor komfortabel den er vet jeg ikke men konstruksjonsmessig sies det at den er bygget som en lastebil - kvalitet.

Hilsen har ikke peiling på bil :facepalm:

Vi har "bare" 4 barn men kjører caravelle. Her bruker de 2 eldste pute, og de 2 minste bilstol. God plass, eneste jeg savner er dør på begge sider.
Men jeg må nok se meg etter ny bil i vår/sommer, og hsr egentlig ikke så lyst på ny caravelle. Den vi har er ekstra høy så savner å kunne parkere hvor jeg vil uten at bilen blir for høy. Har også egentlig lyst på elbil men ikke så godt utvalg og de som er er dyre.

Back
Topp