bil, barnevogn ??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Dere som Kjører myyye bil. Åssen barnevogn har dere ??
Bilder om dere har :)

Skal ikke påstå at jeg kjører mye bil, men vi hadde bugaboo buffalo med i en Toyota rav 4 fra Drammen til Bergen og det gikk fint. Den passet i sedanen vi hadde før også, men da var det lite plass til baggasje :)

Toyota avensis og emmaljunga duo av noe slag. I dag hadde jeg vogna sammenslått, fire poser med varer samt to poser kull i bagasjerommet, og enda hadde jeg kunne tynt inn mer der. Elsker stasjonsvogn! Klarer fint å slå sammen og løfte vogna inn og ut også, men selve vogna er jeg ikke fan av, av andre årsaker.

Emmaljunga Edge duo :) men måtte ta av ene delen, sette understellet i bilen og bag/setet oppå der igjen. Men er fornøyd!

Emmaljunga edge duo. Reiser en del på hytta med begge barna og vogna bruker ca halve bagasjerommet. Men kosedyr, bleier og andre ting i poser får man under understellet. Og sengetøy i sportsdelen oppå understellet. Så plass til det vi trenger + litt til på hytta I flere uker.

Vi har ikke barn nå, men vi har forester og planen er emmaljunga edge duo når tiden kommer (jeg har forelsket meg)[emoji4] vi kommer nok ikke til å få mangel på plass, siden det er en ganske romslig bil! Og vi kjører mye bil da det er for dårlig kollektivtilbud til at vi engang orker å prøve. Blir fort noen mil i mnd.

Toyota avensis stasjonsvogn og brio smile!

Vi er en del på sørlandet og da er det kjekt med mye plass til understell på vogn, sportsdel og bager.

I sommer fikk vi til og med plass til babyzen yoyo vogna også :)

Simo duo til begge :)

Kjøre mye bil, men brukte vogna mye også på alt slags terreng, så måtte ha en stor, lun og robust vogn.

Emmaljunga super nitro nå og tilsvarende vogn med de to eldste.
Toyota anvesis med dem og s max med tredje (dog mest for å få plass til tre unger inni, ikke vogna baki)

Så lenge de bruker babystol i bilen har jeg adapter til den på zapp xtra understell som bor i bilen og når de vokse ut av den har jeg gjerne hele zappen i bilen til kjøpesenterbruk etc. Men slenger inn vogna ved behov.

Kjøpte stasjonsvogn da jeg var gravid med eldste. Aldri angret (nå har vi hund også, men hun er nesten aldri med i bilen annet enn på ferie. Ferie med hund og vogn betyr takboks selv med stor bil ;-))

Vi har Emmaljunga super viking bag og nå vanlig nitro sportsdel tror jeg i Bmw stasjonsvogn. Bagen gikk fint, sportsdelen er litt stor så må ta av ene hjulet. Så emmaljunga vognene er litt store. Kommer seff ann på hvilken bil du har. Har lånt noen suver og de er jo geniale med masse plass. Så da er den perf elsker alt med vogna, foruten at den er stor. Den er forsåvidt ikke så tung:)

Har emmaljunga mondial og volvo v70. Går veldig fint, men får ikke med bikkja uten "modifikasjoner" ;)

Babyjogger city elite. Den får til og med plass i bagasjerommet når vi har alle 7 setene oppe.

Simo Duo til begge.

Back
Topp