Bikuben

~Tilden~

Forelsket i forumet
Har dere fått med dere at bikuben har åpnet nettbutikk???

[link=http://www.bikuben.com]www.bikuben.com[/link]

Åååå, så spennende! *myser* Jah! Masse fint!

Men prisene på QK.. Skal ikke de være dyrere i nettbutikk, eller har de fått noe spesiell tillatelse til å ha vanlig butikkpris?

Endelig er vi på banen med vår nettbutikk!
Dette skal selvsagt feires, og vi har veldig gode priser på QuicKutz som åpningstilbud!
Er du på jakt etter et gammelt QuicKutz alfabet, så må du sjekke kategorien QK utgåtte alfabet. Nå har du sjansen til å sikre deg alfabet som ikke lenger er i produksjon!

Vareutvalget vårt vil være variert og bredt. Som du sikkert vil merke er ikke alle kategorier fyllt opp enda, men det vil komme etter hvert. Håper du finner mye fristende i vår nettbutikk.
De første 50 som handler her, vil få med en liten overraskelse i pakken sin

Dette har de skrevet på forsiden, så tipper de har fått disp. til å kjøre det som åpningstilbud, og at prisene kommer til å gå opp etterhvert.....

ORIGINAL: gammonbaby

ORIGINAL: tullmusa

Åååå, så spennende! *myser* Jah! Masse fint!

Men prisene på QK.. Skal ikke de være dyrere i nettbutikk, eller har de fått noe spesiell tillatelse til å ha vanlig butikkpris?

Prisene fra QK er vel bare veiledende, så er det opp til butikkene å sette pris?

Butikkene ja, men nettbutikkene er bundet til lik pris.[:'(]

Åååhhh....[&o]

Jeg som har syntes det har vært så kjekt å kunne ringe/maile å bestille billig QK.. De blir jo garantert ikke å fortsette med det..[&o]

ORIGINAL: tullmusa

Åååhhh....[&o]

Jeg som har syntes det har vært så kjekt å kunne ringe/maile å bestille billig QK.. De blir jo garantert ikke å fortsette med det..[&o]

Ja, ikke sant.....er ikke helt sikker på at eg synes dette er positivt....

ORIGINAL: gammonbaby

Hvor mye kostet de når man ringte og bestilte?

Det som står i nettbutikken nå, sendt til postens takster....

Det kostet de prisene de har i nettbutikken Gammis..

Jeg syntes ikke det var positivt at de selger QK i nettbutikken. Da kan jeg like godt handle andre steder.

Men hvordan var det med papertrends igjen? Får man ikke kjøpt til butikkpris hvis man er QK-abonnent/medlem i QK-klubben. Har aldri skjønt hvordna jeg skal få handla billig der.[&:]

Oki, men det er jo helt greit med gratis porto, selv om èn die ikke koster all verden å sende. Det er bare synd at de omtrent aldri har det man vil ha inne.

Gaaah! Jeg er fremdeles sur for at Bikuben driver med nettbutikk nå![:'(]

Back
Topp