bikkjefaen..

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
bare mååååå surve litt. Har en berner sennenhann på 20 måneder, og han har finni ut at det er "damer" i nabolaget... Så midt på natta er det texas her, hyl , løpe att og frem, pes og hopper på ytterdøra. skal ut og ligge på gårdsplassen! ! ! er nesten umulig å få inn igjen også. og all stressinga hans fører til løs mage.... kan tru det er lett å plukke opp. Satser på at det kommer masse snø når mildværsperioden er over, så tælar det. Lett å si at jeg ska overhøre han, men det er så leven at et par runder må jeg slippe han ut (spes forsi han gjerne skal drite..) Måtte bare surve litt..

Hehe,vet alt om det. Min hannhund hopper til og med ut fra vinduet i 2 etg for å komme seg bort til ei tispe i enden av gata. Men nå er det heldigvis over og ingen flere tisper i nabolaget[:D] Men hadde det vært sånn hver dag hadde jeg kappet ballene på han med en gang[;)] Både for hans og vår del...

Har en hann-hund vi også. Er i overkant av 2 år,.....men vet jammen ikke om han har fått snusen av damene enda jeg....virker fint lite interessert! En komisk liten og lang tass[:D]

Back
Topp