Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: citadel
Ikke alltid bare bare å oppdra en hund. Spesielt ikke små hunder. De har en tendens til å bli litt bortskjemt, de er jo så søte og små, så jeg må ta meg selv i å ikke glemme at han faktisk er en HUND!
Hi, hi, lurer på hvordan oppdragelsen til Ulrik blir, får vel bryne oss på noe når bebisene våre vokser seg til også kan jeg tenke meg[8D]
ORIGINAL: *Gitte87*
ORIGINAL: pewsie
ORIGINAL: citadel
Ikke alltid bare bare å oppdra en hund. Spesielt ikke små hunder. De har en tendens til å bli litt bortskjemt, de er jo så søte og små, så jeg må ta meg selv i å ikke glemme at han faktisk er en HUND!
Hi, hi, lurer på hvordan oppdragelsen til Ulrik blir, får vel bryne oss på noe når bebisene våre vokser seg til også kan jeg tenke meg[8D]
Nei, ikke helt enkelt... Chikita bjeffer på alt som rører seg (og ikke rører seg[8D]), alt hun hører og tror hun hører.. Hun er litt overnervøs [&o] Men hun er jo verdens beste kosehund da.. Elsker og kose, vil helst ikke gjøre noe annet hele dagen [8|]
Får nok noe å bryne oss på med de barna, ja [:D]
går dåkke mye tur med ho forresten??[8|]
ORIGINAL: hjertebarn
uff, nå begynte tårene å renne igjen...hunden min er blitt veldig veldig syk nå. er på vet.høgskolen, blitt operert, men vet ikke om han vil komme seg igjen. går bare rundt og gråter hele dagen nå. [:(]