Bikket 1 år

Maggie86

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Nå har vi bikket året på å prøve på nr 2. det skulle ikke være like lett som med nr 1. jeg har hatt mistanke om BV en stund. Men ikke sjekket meg. Prøvde først litt alternative kremer og ampuller man får på apoteket. Det funket ikke. Nå har jeg fått det påvist, og jeg har fått vaginal tabletter som jeg har begynt på.
Kan virkelig BV gjøre det vansklig å bli gravid? Andre som har hatt det, men blitt raskt gravid etter behandling? Har jo lest om det, men er det sant? Noen sier at det ikke skal ha noe å si, andre ikke.
Men håper det er tilfelle her ❤️
 
Jeg har ikke hatt det, men.. det er jo en infeksjon, så klart kroppen får annet å holde på med.. Lager vel også litt utrivelig miljø..
det øker dessuten sjansen for abort hvis man går ubehandlet som gravid.

Jeg håper det funker for deg, og at spira sitter nå ❤️

Her er forresten en relevant tråd til deg

 
Jeg har ikke hatt det, men.. det er jo en infeksjon, så klart kroppen får annet å holde på med.. Lager vel også litt utrivelig miljø..
det øker dessuten sjansen for abort hvis man går ubehandlet som gravid.

Jeg håper det funker for deg, og at spira sitter nå ❤️

Her er forresten en relevant tråd til deg

Åååh. Takk for svar. Leste gjennom den nå. Nyttig info :) kanskje det funker for oss også ❤️ Får se om noen uker ❤️
 
Åååh. Takk for svar. Leste gjennom den nå. Nyttig info :) kanskje det funker for oss også ❤️ Får se om noen uker ❤️

Håper det! Vært fantastisk om det bare er en enkel AB som skal til !
 
Min lege nekter å sjekke meg, og mener at det ikke skal ha noe å si. Men personlig så syns jeg det ser ut som det kan henge sammen, så jeg ba om å bli sjekka. Fint at du har fått medisin og behandling! Satser på at det blir barn nummer 2 fort på dere
 
Min lege nekter å sjekke meg, og mener at det ikke skal ha noe å si. Men personlig så syns jeg det ser ut som det kan henge sammen, så jeg ba om å bli sjekka. Fint at du har fått medisin og behandling! Satser på at det blir barn nummer 2 fort på dere
Ja kan like gjerne være at vi ikke kan få flere barn. Men da kan jeg hvertfall utelukke at det er BV som er årsaken❤️ Takk❤️
 
Jeg behandlet meg for BV i starten av pp8 (ferdig behandlet før EL). Ble ikke gravid i pp8, men i pp9 satt spira. Straks 32 uker på vei nå! Usikker på om det hadde en sammenheng, men skader vel ikke å prøve, i alle fall ikke hvis du mistenker at du kan ha BV. Lykke til!
 
Back
Topp