Bikinitid

*lykkeligst*

Forumet er livet
Gleder dere dere til sommer og bikini? :)

Jeg må kjøpe ny nå, men hva passer (best) til hengemage, feit ræv og enorme pupper?
Er vel ikke noe som kommer til å se supert ut, men hva vil se sånn passe ok ut? Noen med tips?

Jeg har BADEDRAKT! Sånn med skikkelig utringning og halterneck..

Jeg kvir meg grådig.

Har ikke lyst og vise meg frem i bikini i det hele tatt. Er såvidt jeg orker tanken på sommerklær.

Det er 2 måneder siden fødsel og jeg har IKKE tenkt å vise fram noe hud eller gå i tettsittende klær. Det frister veldig å spørre mine kjære somaliske nabodamer om de har noen gardindrakter til overs som jeg kan låne. Denne sommeren kommer til å bli brukt til trening og slanking. La på meg 30 kg under svangerskapet og det meste SKAL bort før neste års bikinisesong, hakke sjans til å klare det til sommer.

*UtspyttaLaban* skrev:
Jeg kvir meg grådig.

Har ikke lyst og vise meg frem i bikini i det hele tatt. Er såvidt jeg orker tanken på sommerklær.

Word!! kommer nok til å gå i joggis og t-shorte mesteparten av denne sommeren også...

Jeg går sjeldent i bikini når det er andre enn mannen og ungene til stede. Føler meg absolutt ikke vel i det.

Men er på jakt etter en bikinioverdel som er stor (altså ikke en mini trekantoverdel) og en hipster.
Store pupper og tynn kropp er ikke akkurat sånn kjempeflott :( 

og så har jeg begynt med rockeringen igjen, for magen SKAL strammes opp før noe som helst skal vises offentlig!!!

Tingeling~ skrev:
 Det er 2 måneder siden fødsel og jeg har IKKE tenkt å vise fram noe hud eller gå i tettsittende klær. Det frister veldig å spørre mine kjære somaliske nabodamer om de har noen gardindrakter til overs som jeg kan låne. Denne sommeren kommer til å bli brukt til trening og slanking. La på meg 30 kg under svangerskapet og det meste SKAL bort før neste års bikinisesong, hakke sjans til å klare det til sommer.

Fødte for 2 mnd siden jeg å. Har heldigvis bare 3 kg igjen før jeg er på samme vekt som før fødsel, men den var jo i utgangspunktet alt for mye... Men nå skal vi til syden om ca. 1 mnd, og der ser jeg for meg at det blir for varmt å ikke hoppe i bikinien. Får gjøre som eldste dattera å holde meg under vann :D

Har termin 10. juni, så ser ikkje for meg noe bikini-sommer i år akkurat....

Får ta det igjen neste år ;)

hva med en tankini? da vises ikke hengemagen +strekkmerkene så godt.
er mye finere enn badedrakt også.
tankini (bildet er fra google)

stoltmortil4 skrev:
hva med en tankini? da vises ikke hengemagen +strekkmerkene så godt.
er mye finere enn badedrakt også.
tankini (bildet er fra google)

Genialt! Noen idé om hvor de selger slikt? Skulle gjerne ha prøvd før jeg kjøper, så nett er ubrukelig der ;)

jeg ha rkjøpt min i en undertøysforetning.sånn spesial butikk.
for ellers har de det på ellos ol da,men........
sjekk sånne undertøyforetninger der du bor så finner du det sikkert!!

stoltmortil4 skrev:
jeg ha rkjøpt min i en undertøysforetning.sånn spesial butikk.
for ellers har de det på ellos ol da,men........
sjekk sånne undertøyforetninger der du bor så finner du det sikkert!!

Da drar jeg på leiting på mandag. Takk!

Det tror jeg det blir leeeenge til emoticon

Uff! Får helt vondt i magen når jeg tenker på det!! Men nadde elsker stranda og det er varmt her så jeg må bare bite i det sure eplet tenker jeg, som i fjor da jeg grein før og etter stranda. Føler meg bare så ekkel og feit at fysj!

Back
Topp