Bikinien din

Apeloffen

Forumet er livet
Hvordan ser den ut?[:D][:D]
Har du ensfarga,mønstrete, masse farger, osvosv? Trekant,halterneck,vanlig? Badedrakt kanskje?
Fortell meg[:D] Og hvordan type bikinitruse bruker du?[8D]

Var i butikken for å finne en ny, men var så vanskelig...[&:] Har lyst på noe med farge, ikke vanlig svart og kjedelig...

har en svart kjedelig en som jeg skal ha på meg når jeg skal i butikken og opp i barnehagen og hente Johanna... og når jeg skal ha eksamen, for man kan jo gå kledd sånn man vil, ikke sant? [;)]

Blå bikinitruse og blå og hvit-striper på toppen - meeen den ligger godt nede i skuffa mi og tas neppe fram på en stund, liker ikke å vise meg i bikini - knapt nok heldekkendes badedrakt[:'(]

Har så mangen bikinier, både ensfarget og stripete, trekant og halterneck. Liker alle egentlig, deilig å skifte de litt ut. Ang truse, så er det sånn man knyter på sidene. De er best[:)]

Har en rosa med en blomst/mønstersak på...  har en anna bikini som er stripete,
å en svart adidas alle knyttes i nakken... å bruker hipster eller liten shorts[;)]

Hmmm.. Jeg vet ikke engang om jeg har bikini. Så lenge siden er det jeg har brukt det. [8D]
Eller.. Har en trekantoverdel med paisleymønster..[;)]

ORIGINAL: lenemor

har en svart kjedelig en som jeg skal ha på meg når jeg skal i butikken og opp i barnehagen og hente Johanna... og når jeg skal ha eksamen, for man kan jo gå kledd sånn man vil, ikke sant? [;)]

Morsom du snuppa[8D]

Har av alt!
Æ har litt å vælle mellom! [8D][:D]

Den jeg har på meg nå er lys rosa med brune kanter, snorer og palmer på. Spilebh og boxer. Den er fiiin.. [:D]
Ellers så har jeg svart trekant overdel, svart spilebh, svarte boxere. Og en svart og hvit med litt rosa og blå på kantene halterneck topp med hipster.
Har noen flere og, men ikke brukt dem på noen år, husker ikke hvordan de ser ut. Men liker best boksere hvertfall, hvis ikke føler jeg meg naken. 

Jeg har flere forskjellige.. Men liker ensfarga med noe søtt mønster på helst.. Har bare trekantoverdel nå, det finner jo så lite sånne vanlige[:'(] Også liker jeg å bruke vanlige truser og gjerne med sånn knyting.. Det er så fint synes jeg[;)]

jeg har en kul halterneck badedrakt,svart,dekke mest mulig[8D]
men har også bikini,da trekantbikini og boxertruse[:)]

jeg har denne toppen men har svart hipster til

Den jeg har på meg akkurat nå ser sånn ut:

(det der er ikke meg altså [8D])

Back
Topp