Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan gjør dere jenter med mage det med bikini når dere reiser til syden?? Skal dere bruke den vanlige bikinin som går under magen eller kjøper dere en som går litt opp på magen??? Det er jo ikke så mye gravidbikinier......
Mener du buksa?
Jeg skal ikke til syden, men tenker til sommeren...
Blir min vanlige bikini. Kommer ikke til å henge så fryktlig mye på stranda allikevel[8D]
Blir nok liggende som en stranda hval i bassenget til lillegutt[:D]
Sist hadde jeg termin 2 uker senere enn jeg har nå, og da brukte jeg en helt vanlig bikini fra H&M. Kunne ikke bruke de jeg hadde da, for overdelene var aaalt for smååå! Så det blir vel til at jeg kjøper meg en helt vanlig bikini med større overdel denne gangen også! [;)]
Vil ikke ha et suuuperskille langt oppe på magen heller da. [8D] Syns det er veldig pent med solbrun gravid mage (selv om man ikke orker å ligge flatt i solsteken så lenge av gangen, verken for sin egen eller babyen sin skyld, så får man jo farge om man ligger ute i vannet også.)