Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenker også det er forskjell . Noen er veldig små eller voksen aktig . Andre veldig barnlige og med Paw patrol på for eksBryr meg ærlig talt ikke om hva små barn ønsker ha på seg. Ofte er vel lnsket å ha på noe som gjerne mamma også har på seg eller storesøstre.
Det er da forskjell på bikinitypene også. Er da forskjell på de som er bikini som er minimale trekanttopper oppe og små truser, og det som er nesten som en singlett og hipster helst også da
Mine har brukt sistnevnte helst som mindre. De bruker helst badedrakt nå da, pga svømmekursene de går på anbefaler badedrakt.
Jeg liker heller ikke det med hull i ørene , men ikke helt samme sak syns jegJeg syns bikini er et voksenplagg og sjuåringen får badedrakt.Men så er jeg en sånn som ikke lar ungene få hull i ørene før de har blitt tenåringer også da
![]()
Men bikini til barn er vel ikke laget til å ha noe å fylle ut med? De setter seg vel bare inntilHer brukes det badedrakt til de har noe å fylle en bikini ut med. Jentene mine er straks 12 og 10 år og de har enda ikke hatt en bikini. Kjøpt ny badedrakt i år og. Så får vi se til neste år.
Men bikini til barn er vel ikke laget til å ha noe å fylle ut med? De setter seg vel bare inntilselv om jeg forstår poenget ditt altså
Jeg liker heller ikke det med hull i ørene , men ikke helt samme sak syns jegdet gjør vondt, fare for verk etc