Bikini til barn

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hørt flere ikke syns bikini til små jenter er Ok. Hva tenker du? Når tenker du det er Ok i såfall? Frøkna her er 3år og har brukt uv klær og badedrakt .

Jeg liker det ikke. Synes ikke småjenter trenger noe som ligner en bh. Mine har gått uten overdelen, eller i badedrakt. Bikini har de ønsket seg når de har begynt å få pupper, men da kun til solingsbruk, til vannlek er det helt udugelig med bikini.

Bryr meg ærlig talt ikke om hva små barn ønsker ha på seg. Ofte er vel lnsket å ha på noe som gjerne mamma også har på seg eller storesøstre.

Det er da forskjell på bikinitypene også. Er da forskjell på de som er bikini som er minimale trekanttopper oppe og små truser, og det som er nesten som en singlett og hipster helst også da :p

Mine har brukt sistnevnte helst som mindre. De bruker helst badedrakt nå da, pga svømmekursene de går på anbefaler badedrakt.

Bryr meg ærlig talt ikke om hva små barn ønsker ha på seg. Ofte er vel lnsket å ha på noe som gjerne mamma også har på seg eller storesøstre.

Det er da forskjell på bikinitypene også. Er da forskjell på de som er bikini som er minimale trekanttopper oppe og små truser, og det som er nesten som en singlett og hipster helst også da :p

Mine har brukt sistnevnte helst som mindre. De bruker helst badedrakt nå da, pga svømmekursene de går på anbefaler badedrakt.
Ja tenker også det er forskjell . Noen er veldig små eller voksen aktig . Andre veldig barnlige og med Paw patrol på for eks

Jeg går for badedrakt:)
For meg så har det vært mest naturlig med det og ikke bikini til frøkna. Men betyr ikke at jeg ser noe i feil i at det blir brukt, det får folk styre selv :happy:

Jeg ser ikke poenget og synes ikke noe om bikini til små barn. Men datteren min har ønsket seg en i flere år.. Så de blir jo påvirket.

Her er det badedrakt. 5.5 åringen har ikke spurt om noe annet heller

Jeg syns bikini er et voksenplagg og sjuåringen får badedrakt. :) Men så er jeg en sånn som ikke lar ungene få hull i ørene før de har blitt tenåringer også da :P

Så det var en ubrukt bikini i arveklærne. Ser ikke noe galt i å bruke den. Rosa . Ganske enkel med prikker. Men har selv kjøpt kun badedrakter.

Jeg syns bikini er et voksenplagg og sjuåringen får badedrakt. :) Men så er jeg en sånn som ikke lar ungene få hull i ørene før de har blitt tenåringer også da :p
Jeg liker heller ikke det med hull i ørene , men ikke helt samme sak syns jeg :) det gjør vondt, fare for verk etc

Her brukes det badedrakt til de har noe å fylle en bikini ut med. Jentene mine er straks 12 og 10 år og de har enda ikke hatt en bikini. Kjøpt ny badedrakt i år og. Så får vi se til neste år.

Her brukes det badedrakt til de har noe å fylle en bikini ut med. Jentene mine er straks 12 og 10 år og de har enda ikke hatt en bikini. Kjøpt ny badedrakt i år og. Så får vi se til neste år.
Men bikini til barn er vel ikke laget til å ha noe å fylle ut med? De setter seg vel bare inntil :) selv om jeg forstår poenget ditt altså

Her bruker vi UV-drakt eller badedrakt. Hun er bare to år da.

Nå har ikke jeg jente så får ikke den problemstillingen. Men jeg selv brukte bikini når jeg var 6-7 år. Var jo ikke noen «sexy» bikini. Var jo bare en bokser/truse og en bred topp

badetruse og badetopp ser jeg ikke noe galt i..
Nå velger forøvrig frøkna på 8 år enten badedrakt eller badeshorts som broder’n.

Men bikini til barn er vel ikke laget til å ha noe å fylle ut med? De setter seg vel bare inntil :) selv om jeg forstår poenget ditt altså

Jeg føler at bikini er for damer. Barna trenger ikke å bli "små voksne". Jeg for min del har valgt at mine jenter kan bruke badedrakt til de trenger bikini.

Mine barn bruker ikke badedrakt. Jeg forstår ikke at det er greit å dekke til kroppen med ett plagg men ikke annet plagg med samme funksjon. Voksne bruker badedrakt de også.
Her bruke barnet mitt en todelt badetøy, greit å få litt sol på kroppen.

Back
Topp