Bikini eller badedrakt?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Storesøster på snart 6 år har begynt å ytre ønske om bikini men godtok det fort at jeg syns det er upassende og at hun får heller ny badedrakt, og at det ihvertfall ikke blir noen bikini i år.

Hva bruker deres barn og hvor gamle er de?
 
Toåringen har sånn tøybadebleiesak [emoji6]
Aner ikke hva det egentlig heter, men deg er en slags badebleie vi bare vasker i maskina etter bruk, som ser ut som en badebukse bare at det går litt mer nedover lårene liksom. Orker ikke styre med sånne badebleier man kaster, og hun vet ikke at bikini eller badedrakt er et alternativ for henne, så da får hun ikke det. Og hvis hun spør får hun eventuelt en badedrakt eller badebukse. Hvorfor det er mulig å kjøpe bikinier med topp til toåringer er for meg en gåte, for sånn i tillegg til å ha null funksjon (annet enn å skille gutter fra jenter basert på annet enn hårsveis og farge på badetrusa) er det bare et ekstra plagg som blir vått og kaldt og gjør det knotete å smøre på solkrem [emoji849]
 
Toåringen har sånn tøybadebleiesak [emoji6]
Aner ikke hva det egentlig heter, men deg er en slags badebleie vi bare vasker i maskina etter bruk, som ser ut som en badebukse bare at det går litt mer nedover lårene liksom. Orker ikke styre med sånne badebleier man kaster, og hun vet ikke at bikini eller badedrakt er et alternativ for henne, så da får hun ikke det. Og hvis hun spør får hun eventuelt en badedrakt eller badebukse. Hvorfor det er mulig å kjøpe bikinier med topp til toåringer er for meg en gåte, for sånn i tillegg til å ha null funksjon (annet enn å skille gutter fra jenter basert på annet enn hårsveis og farge på badetrusa) er det bare et ekstra plagg som blir vått og kaldt og gjør det knotete å smøre på solkrem [emoji849]
Lillegutt på 18 mnd har noe lignende, elsker de for ville også blitt dyrt i lengden med badebleie så mye som vi er i svømmehallen [emoji4]

Syns det er en uting at man kan få kjøpt bikini til så små [emoji852]️
 
Lillegutt på 18 mnd har noe lignende, elsker de for ville også blitt dyrt i lengden med badebleie så mye som vi er i svømmehallen [emoji4]

Syns det er en uting at man kan få kjøpt bikini til så små [emoji852]️
Det er nå en ting, de som lager slikt prøver hele tiden å komme med nye ting for å selge mer.
Siden dette har eksistert noen år og ikke forsvant ut igjen betyr det at det faktisk selger, det er det jeg er mest overrasket over
 
uff, glad jeg venter gutt, så jeg slipper å tenke over slike ting nå. Så får vi se hva det blir neste gang.

Men jeg synes at så lenge de er barn så kan de ha badedrakt, men når de nærmer seg tenåra og slikt, så kan de få bikini om de ønsker slikt.
 
Snart 6åringen her foretrekker badedrakt eller kun underdelen til bikini. Eldste på snart åtte vil kun bruke bikini og har fått bruke det et par år. Syns det bare ser dumt ut med bikinioverdel på babyer og småbarn, og hun på åtte TRENGER det jo ikke akkurat. Men det er ikke en viktig kampsak for meg, så her får de velge selv.
 
Det er nå en ting, de som lager slikt prøver hele tiden å komme med nye ting for å selge mer.
Siden dette har eksistert noen år og ikke forsvant ut igjen betyr det at det faktisk selger, det er det jeg er mest overrasket over
Ja dessverre [emoji852]️
Men selvsagt fins det er marked vil se alltid fortsette å lage det.
 
Hu har begge deler.

Bruker mest badedrakten.
Men bikinioverdelen ser mer ut som en singlett enn noe annet da. Hu er fornøyd med det. Hu er 7 år da.
 
Badedrakt.
 
Jentene fikk begge to beskjed om at det var ikke aktuelt med bikini før dem hadde noe å ha i bikinien, så bikini fikk dem for første gang i fjor da var dem begge 11 år.
 
Hva er nå galt med en bikini til ei lita frøken da? Kan vi ikke heller konsentrere oss om å ta de som tenker ekle tanker da istedet for å pakke inn ungene [emoji51] min frøken på 2 vil ha bikini, fordi jeg og storesøster har, hun ser jo opp til oss så hvorfor skal hun ikke få tenker jeg[emoji5]
 
Det er nå en ting, de som lager slikt prøver hele tiden å komme med nye ting for å selge mer.
Siden dette har eksistert noen år og ikke forsvant ut igjen betyr det at det faktisk selger, det er det jeg er mest overrasket over

Hvorfor er du så overasket over det? Det er da et plagg på lik linje med shorts eller tskjorte[emoji85]
 
Jeg hadde bikini når jeg var 6-7 år. Syns da ikke deg er upassende. Bikinier til barn er jo mer som en singlet/kort singlet
 
Hun har badedrakt og skal ha det noen år til. Jeg fikk ikke bikini før jeg begynte å få litt pupper etc.
 
Badedrakt til 3 åringen. Tenker ikke bikini før om mange mange år!
 
I fare for å gå mot stormen tenker jeg at hun får velge selv. Valgte selv som regel bare underdel eller badedrakt når jeg var liten og hva hun ønsker gå med er opp til henne. For meg er ikke bikinitopp noe seksuelt eller sånt, det er bare noe for eksempel lillesøsteren min ønsker bruke fordi hun ser at vi andre bruker det. Tar jeg på badedrakt vil hun gjerne bruke sin også :) For henne er det et plagg, noe det skal være.
 
Back
Topp