Bihulebetennesle..

~haremamma~

Elsker forumet
Trodde jeg va kvitt det her om dagen. Hatt en dag uten vondt [&:] men i dag er det visst påan igjen [&o]
Er forferdelig vondt på hele høyre side. Tennern og bihulene..[:(]
Men er det vits å ringe lege? Er det noe de kan gjøre???[:-]

Klart det er noe de kan gjøre! [:)]

Jeg er plaget med bihulebetennelse, og jeg har iallfall fått utskrevet Rinexin. Det hjelper masse! Moren min er også veldig plaget, og hun går også på det hver gang hun kjenner at det begynner å komme [:)] Det er tabletter som løser opp slimet, og de virker kjempegodt på meg iallfall :)

Off da er vi to, hode mitt er påtte tett[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] dritt lei, høy gravid, trett og tett er ingen go mix. Å de er vel ingen nesespray vi gravide kan bruke heller..

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Off da er vi to, hode mitt er påtte tett[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] dritt lei, høy gravid, trett og tett er ingen go mix. Å de er vel ingen nesespray vi gravide kan bruke heller..

Joda, bruk nesespray som er laget av saltvannsoppløsning![:)]

Siden du er gravid så kan du prøve nesehorn. Men fastlegen min sa at barneotrivin ikke var farlig å bruke når man er skikkelig tett som når man har bihulebetennelse.. men bare morra og kveld fikk jeg beskjed om. Det hjalp litt. Ellers så ble jeg hekta på saltvannsnesespray.. [;)]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Siden du er gravid så kan du prøve nesehorn. Men fastlegen min sa at barneotrivin ikke var farlig å bruke når man er skikkelig tett som når man har bihulebetennelse.. men bare morra og kveld fikk jeg beskjed om. Det hjalp litt. Ellers så ble jeg hekta på saltvannsnesespray.. [;)]

Bruker den til meg selv også jeg.[8D][:)]
Kjøpte meg en sånn vanlig "skummel en" her om dagen, en sprut også snøyt jeg blod hele neste dag. Kjempe bra liksom...[&:]

ORIGINAL: Jadasåneidahelejula

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Bruker den til meg selv også jeg.[8D][:)]
Kjøpte meg en sånn vanlig "skummel en" her om dagen, en sprut også snøyt jeg blod hele neste dag. Kjempe bra liksom...[&:]

huff da.. men synes det funka bra jeg.. har hatt 3 bihulebetennelser siden august[8|]

jeg er mye plaget av bihulebetennelse i perioder, og som regel må jeg ha antibiotika kur. men om du ikke kan eller ønsker det så kan det kansje hjelpe å skylle nesten med saltvann, (bruke slikt horn som du fyller med  saltvann å tømmer i nesen mens du holder hodet over vasken slik at du på skylla skikkelig) jeg har ikke prøvd det selv men har hørt at det skal hjelpe....saltvannet skyller jo ut guffa så da skal det vel bli bedre.

Back
Topp